ik durf geen brood te geven

Ik vond het ook eng. Mijn dochter van net 7 maand eet nu 3/4 van een broodje.
De korsten haal ik eraf en dat krijgt ze hem met pindakaas. Hele kleine stukjes en dat gaat prima. Heeel soms blijft hij hangen. Maar door een handig kok reflex spuugt ze het zo uit.

Hey,

Je bent er toch bij als je joelle brood geeft? Stel je voor dat ze zich verslikt, dan kan je meteen handelen.
Floor krijgt ook al van alles, en soms blijf thet inderdaad een beetje hangen, maar net als wat moeder van Marit al zegt: dan kokhalst ze en is het er weer uit.
Ze moet toch leren brood eten!
Floor krijgt nu korstjes, en dat gaat heel goed. Komende week gaan we beginnen met brood met beleg, ik ben heel benieuwd wat ze er van vind. Maar eigenlijk eet ze alles! Dus dit moet vast ook goed gaan!

Liefs,

T

ja ze moet iderdaad wel brood eten maar ik vroeg me af wat ik moest doen als het zou blijven hangen,
gelukkig kokhalsen ze.
ik ga het binnen kort proberen.
groetjes anouk

Ohw, ik vond het ook dood eng en nu soms zelfs nog..heb ook verschillende keren gedacht....ik stop er mee...
Maar je zult verbaasd zijn hoe goed ze het eigenlijk doen, het zijn natuurtalentjes hoor!
Ze vind het ook echt heerlijk!!!
Ze krijgt nu alleen nog de korstjes en ik hou deze dan zelf vast als ze in de wipstoel zit, zodat ik haar goed in de gaten kan houden...en dan begint ze te zabbelen en te smakken!hahahha.
En idd soms krijgt ze teveel maar dat lost zich vaak meteen op voordat je in de gaten hebt.

Suc6

Ik heb Stan vandaag voor de eerste keer een boterhammetje met boter en een klein beetje jam erop gegeven. Dit alles gedompeld in wat melk, zodat hij het makkelijker op kon eten.

Groot succes!!!! Hij vond het heerlijk :D

liefs

Terug
Bovenaan