Ik durf het bijna niet te zeggen.

Voor de vrouwen die niet zwanger zijn: sla dit stukje maar over....

Ja, ook ik ben zwanger!
Het lijkt mij voor de vrouwen die nog niet zwanger zijn behoorlijk frustrerend om steeds weer een stukje te lezen van iemand die wel zwanger is.
Voor al die vrouwen: laat het hoofd niet hangen!

Voor mij is het eigenlijk een wonder dat ik zwanger ben. Begin Mei heb ik een curettage gehad omdat het kindje niet meer leefde na tien weken zwangerschap. We zijn nu twee en een halve maand verder, heb één menstruatie gehad, en ben weer zwanger. Zelfs de huisarts noemde het wonderbaarlijk snel. Natuurlijk ben ik blij maar ook ontzettend bang en onzeker. Ik hoop dat ik over een paar maanden wel mag genieten van een zwangerschap die goed gaat.

Groetjes,
Mel

GEFELICITEERD met je zwangerschap. Probeer er van te genieten. Het is je van harte gegund!!! Na je ervaring in mei....ik hoop dat dit helemaal goed komt maar die onzekerheid is logisch. Succes ermee!
Gr. Biate.

Gefeliciteerd!

Is toch hardstikke leuk! En ik vind het niet frustrerend hoor, aangezien ik nog maar net begonnen ben. Je moet juist blij zijn dat anderen wel gezegend zijn met zulk geluk, en voor de meesten is dat wel weggelegd!

kus

Hoezo sla maar over,is toch geweldig, daarvoor ben je toch op het forum, hartstikke fijn voor jullie.ik hoop dat je onzekerheid snelplaats maakt voor trots en vertrouwen.

Gefeliciteerd en liefs van Jeanette

Terug
Bovenaan