Ik durf het bijna niet te zeggen....

A

Anoniem

Guest
Meiden, ik weet niet of jullie het gelezen hadden, maar ik ben ZWANGER!!!!
Ik durf het hier haast niet te vermelden, ik ben 1 jan gestopt met de pil en in april voor het eggie gegaan, dit is dus de 1e ronde... Meiden ik ga heel hard voor jullie allemaal duimen, en hier zijn een hand vol *******************************************

Liefs elletje

Hoi Elletje,

Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan en veel succes!!!

Groetjes,

Sara

Hallo!

Gefeliciteerd zeg !  
En geniet ervan !

Liefs Yvonne

Wauwie super nieuws zeg! en zo snel! echt fijn voor jullie! geniet ervan en veel geluk!!

Imme xx

hey El,
Jij krijgt een klein wondertje in je buik en daar mag je natuurlijk heel blij om zijn. Ik ben superblij voor je.  Wij zijn zelf van november 2005 bezig. We hebben veel medische problemen en operaties gehad, en in maart 2007 een miskraam. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij voor jou ben. Ik ben zelfs heel blij voor jou. Zoveel problemen wens je niemand toe. Schaam je niet dat het van de eerste keer gelukt is, maar wees gelukkig. Dat mag je zijn, laat niemand dat van je afnemen.
En hopelijk ben ik ook snel zo gelukkig. En nu ga jij negen maanden genieten en wij genieten met je mee.
Heel veel knuffels en bedankt voor je glitters
sita

He meid,
GEFELICITEERD!   Super dat het meteen de eerste ronde gelukt is. We genieten met jullie mee en hopen dat we jullie snel mogen volgen.
Geniet ervan de komende maanden!

groetjes,
Dion

Fantastisch meid gefeliciteerd. Goed nieuws zeg. Geniet fijn van je zwangerschap.

Groetjes Sharine

Lieve meiden, dank jullie wel voor de ontzettend lieve, warme reacties!! Super hoe jullie een ander het beste gunnen!!! Ik ga zeker genieten, maar zou blij zijn als ik de echo eenmaal gezien heb... Je blijft toch wel een beetje angstig.. Meiden ik ga heel hard voor jullie duimen, dat jullie maar snel mogen volgen...liefs

Terug
Bovenaan