Ik durf het nog niet te geloven!

<p>Hi allemaal! Heel verrast vanochtend toch een test gedaan. Had zelf namelijk echt het gevoel ongesteld te worden.. Maar na 3x IUI eindelijk een positieve test in handen! Alleen nog wel het gevoel (met vlagen) ongesteld te worden. Wie had dit nog meer? <span style="-webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0);">Jammer dat ik hier geen foto’s in kan uploaden. De test is echt heel erg duidelijk. ?</span></p>

Streep is een streep of het nu licht of donker is. Gefeliciteerd!!!!’ Ik ben nu 6 weken zwanger en heb soms ook krampen. Is normaal je baarmoeder is aan het groeien!

Oh wat leuk! Jij ook gefeliciteerd!! Naja ik vind alles nog heel spannend omdat zwanger worden ook niet makkelijk was. Dus hoop dat alles goed blijft gaan. 

Gefeliciteerd! Ik ben nu 11 weken zwanger (ook door middel van IUI, 9 behandelingen). Ik had ook in de eerste weken krampen alsof ik ongesteld moest worden en werd daar erg onzeker van ?. Dat kan inderdaad komen doordat de baarmoeder groeit.

Yesss! Gefeliciteerd! Ik had ook het gevoel ongesteld te worden maar dit is heel normaal?
Heeft te maken met je groeiende baarmoeder! Zoek maar op in google: gevoel van ongesteld worden zwanger

Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws. Wij hebben ook IUI gehad en toch tussendoor spontaan zwanger. Ik ben nu 23 weken en soms heb ik nog steeds van die vlagen alsof ik ongesteld moet worden. In het begin beangstigend, maar dat heb ik nu kunnen loslaten. Hoop dat jou dat ook lukt!

Terug
Bovenaan