ik durf met Nika niet naar buiten.!

hoi hoi..

ben ik nu z,n banage onervaren moeder of wat.!!!!!

Nika is nu 15 dgn oud en ik ben nog niet 1 keer de deur uit geweest.
bang dat ze honger krijgt en ik niet midden op straat borst ga staan geven.
dat ze krampjes krijgt en hele boel bij mekaar huilt.
dat iedereen met zijn gezicht boven en in de kinderwagen gaat hangen/zitten/plukken.!

of ben ik gewoon bang en bezitetrig.??

kus Tanja
 
hahaha nee hoor ik kan me goed voorstellen, ik was precies zo toen ik voor het eerst met Nadia weg ging. Over het algemeen slapen baby's vaak in de kinderwagen dus daar zal je denk ik geen last van hebben. En als je gewoon meteen na het voeden weggaat, zal ze ook niet meteen weer honger hebben. Waarom ga je niet eerst gewoon even een klein blokje om? Om even te wennen zeg maar. Nou moet ik zeggen dat ik er een bloedhekel aan had als iedereen boven die wagen hing en als ze aanstalten maakten om haar aan te raken zei ik gewoon doe maar niet. Ze is vandaag een beetje prikkelbaar...
Meestal komt de boodschap dan wel over hoor.

Succes ermee en het is helemaal niet vreemd hoor!

Groetjes Bren.
 
hoi
Het hoort misschien raar maar je moet je er niets van aantrekken als je kleine huilt.Gewoon rustig blijven.En wat ik meestal doe is voordat ik weg ga,dan geef ik mijn kleine nog wat eten en dan ga ik naar buiten.(ik geef zelf flesvoeding,dus ik neem altijd wat mee.)Die van ons is nu bijna 4 maanden en ik geef haar ook al wat dik sap,dus dat neem ik ook geregelt mee.Wat je ook mee kan nemen is wat lauw water.(de diksap dat mochten wij haar al geven ik denk dat komt omdat ze behoorlijk groot is)Maar je moet gewoon het lef hebben en zelfvertrouwen hebben en lekker naar buiten gaan.Dat is niet alleen goed voor de kleine maar ook goed voor jou.En dat iedereen in de kinderwagen kijkt dat is maar heel even.Nou veel sterkte groetjes bauwina en janine
 
Hoi,

Ik vond het ook vreselijk eng om weg te gaan. Ik nam altijd een klein beetje afgekolfde melk mee in een klein flesje. En inderdaad vlak voordat je weggaat voeden. Mijn meisje vond en vind het heerlijk om te wandelen. Toen ze zo klein was sliep ze altijd in de kinderwagen.
De eerste keer ben ik gewoon een klein stukje gaan lopen, naar de brievenbus en weer terug.

succes!

Desiree
 
Hoi,

Ik kon niet wachten om naar buiten te gaan met mijn zoontje. Heerlijk vind ik om te wandelen. Misschien kun je na het voeden gaan wandelen, eerst een klein stukje. Ik vond het wel meevallen wat er in de wandelwagen keek, maar dat ligt er misschien aan waar je woont. In een stad heb je dat waarschijnlijk minder dan in een dorp. Meestal slapen kindjes in een wandelwagen en als ze huilen er gewoon niets van aantrekken, al vond ik dat zelf wel eens moeilijk, want mensen kijken dan juist. Ik heb het gelukkig zelde gehad dat mijn zoontje huilde in de wandelwagen. Ik hoop dat je snel naar naar buit gaat en heerlijk kan gaan genieten.

Succes

Groetjes Sanne
 
Hoi,

Ik vond het heerlijk. De eerste keer was 5 minuten, omdat de kraamhulp aanraadde om het rustig aan te doen. Ik moest ook eerst drie trappen af en daarna weer op. Mijn man ging mee en natuurlijk een fototoestel, dat gaat bij ons standaard overal mee naar toe.
Als je in de buurt blijft dan ben je zo terug. En als je kindje honger krijgt kan hij/zij ook wel 10 minuten wachten hoor.
Gewoon lekker doen!!
 
hoi,

moest vandaag nood gedwonmgen met haar naar buiten,
mama had afspraak bij de tandarts..
9u moest ik er zijn en is 20 min van me woonplaats af..
is in het dorp van me ouders..
meteen maar even langs opa en oma..
daar gevoed en schone luier en mevr was tevreden..

Nika lag vredig in de auto te slapen en heeft zich weer reuze lief gedragen,
geen stress voor mama.

ik was om 12 uur weer thuis.

op naar het wandelen.!!!!
 
Terug
Bovenaan