Ik durf niet! bang voor teleurstelling!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Afgelopen week had ik ongesteld moeten worden en tijdens mijn vermoedelijke eisprong hebben we goed geklust..Ik wil graag zwanger worden van de tweede (heb al zoontje van 15 maanden).

Ik heb niet echt klachten alleen blijft mijn menstruatie uit en lijkt het er niet op dat het ervan gaat komen.

Herkennen jullie dat? Dat je geen test durft te doen?

Ik heb tegen mezelf gezegd te wachten tot na het weekend. Als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik een test. Als ik zwanger zou zijn zou ik dan al bijna 6 weken zijn????

Groetjes Marieke

ik zal ook hier even reageren,

idd zal ook wachten tot na het weekend heb je meer duidelijkheid.,
En wat leuk want ik heb ook een zoontje en ben nu bezig met de tweede.

wens je veel succes he,

liefs nice

spannend!!
ik begrijp je angst... maar stel dat ie positief is.... dan hoef je nog niet een ellendig lange tijd in onzekerheid te zitten...
Ik heb als ik een dag overtijd was wel getest, ik werd zo gek van mezelf anders...
helaas wel negatief..
succes met je beslissing!

groetjes saskia, ronde 11 1e kindje

ik ken het ben nu 2 dagen overtijd maar ook het gevoel dat mijn menstruatie nog heel erg lang op zich laat wachten.
ben altijd regelmatig dus durf niet te testen weet toch zeker dat het negatief is.
ik heb deze maand voor het eerst mijn eisprong gevoeld.
en ook wel goed geklust.
zelfs nog inwendig onderzoek gehad.
toen wij weg gingen   bij mijn ha zei hij een voorspoedige zwangerschap.
ik weet het niet meer ik wacht wel af tot het door komt.
vriendin van mij wil zwemmen vanaaf durf zul je net zien dat ik ongesteld word.

succes gr yvon

Hoi Marieke,

Ik herken het helemaal. Ik zit met hetzelfde. Ik heb 2 kindjes en in mei afgelopen jaar een miskraam gekregen met 6 weken. Toen had ik behalve gerommel in mijn  buik geen   zwangerschapsverschijnselen verder. Nu heb ik sinds van het weekend al pijn in mijn onderrug en ben inmiddels 4 dagen overtijd. Ik ben bang dat dit toch ook weer uitdraait op een miskraam, omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad. Mijn borsten zijn volgens mij nu wel iets voller, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Iedere dag loop ik voor de zekerheid rond met maandverband en 's nachts een ob, want ik vertrouw het gewoon nog steeds niet. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Als ik test en er staat een dikke streep in, dat ik zwanger ben, dan geloof ik het wel, maar als het weer zo'n vaag streepje is, zoals met mijn miskraam, dan zal het nu weer mis gaan.

Als ik heb getest (of als mijn menstruatie toch doorgebroken is), laat ik het je weten.

Succes met het eventuele testen.

Groetjes Ikke

ps. en iedere zwangerschap is anders he! Ik was de eerste keer heel moe en de 2e keer had ik veel trek in zoetigheid. Heb op een andere site ook al gelezen, dat pijn in je onderrug gewoon kan zijn en rustig de hele zwangerschap kan aanhouden.......

Gisteren heb ik een test gekocht en die zojuist gedaan.
HELAAS, hij is negatief.
Toch ben ik al ruim een week overtijd?????

Ik vind het erg jammer.
Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan