ik durf niet meer te eten.

Het lijkt alsof ik alleen maar klaag en zo bedoel ik het echt niet.
Maar ik durf gewoon niet meer te eten. Letterlijk alles komt eruit. Mn maag doet zo'n pijn en ik heb t gevoel elk moment flauw te kunnen vallen.
Gelukkig is mn huisarts een schat en heeft me gister zetpillen voorgeschreven.
Moet er zo heen met een plasje maar k hoef helemaal nog niet te plassen.
Wat een geklaag hè.

Oh en iemand al ervaring gehad met aroma therapie?

Hai Komal,

Wat ontzettend vervelend zeg! Ik ben zelf wel de hele dag misselijk en beroerd maar hoef niet elke dag te spugen waardoor ik toch wel wat kan eten. Begrijp dat je niet meer durft te eten maar probeer het toch....het is wel heel belangrijk voor jou en je baby maar ook voor je darmen/stoelgang. Ik hoop dat die zetpillen hun werk gaan doen en je weer wat kan eten.
Waarom moet je een plasje inleveren? Zal je net zien, dan moet je plassen, hoef je niet en als het niet hoeft, dan ren je 20x per dag naar het toilet.....

Succes! Liefs Lynn.

De ha wilt t zekere van het onzekere nemen. Hik is bang dat ik uit droog. Aangezien ik zelfs water niet binnen houd.

hey meid,weet precies hoe je je voelt.. De eerste 18 weken ziek geweest incl ziekenhuisopname ivm uitdroging.. Probeer toch wat te blijven eten ook al komt het eruit,alles wat je meepikt is mooi meegenomen! Appeltje yoghurt, cracker het hoeft niet groot te zijn, al doe je er een uur over om het op te eten..hopelijk voel je je snel beter!
En klagen mag!k heb dat ook erg gehad en voelde me schuldig dat k zo klaagde maar als je niet zwanger was en zo ziek is het ook niet leuk, zo ziek zijn is gewoon in 1 woord strontvervelend!

Sterkte

liefs daisy julimama

Och meid toch. Ik weet hoe je je voelt. Alleen bij mij is het de hele dag misselijk en vanaf 5 uur heel erg en overgeven. Toch probeer ik kleine beetjes te eten. Dit is voornamelijk een beschuitje met jam. Ergens houd het een keer op kunnen we weer normaal genieten.

Geen ervaring met aromatherapie.

Ik heb daar gelukkig geen ervaring mee.. ik ben fluitend door mijn eerste zwangerschap gekomen en nu heb ik weer nergens last van. (nog niet)
Maar mijn vriendin die is 9 maand ziek geweest. heeft hyperremesis gravidum.
en kon ook bijna niks verdragen. haar tip. eet dingen die "lekker" spugen... klinkt heel dom. maar dingen waar je geen rare nasmaak van krijgt of die makkelijke eruit kunnen...

(klinkt ongelovelijk stom, maar schijnt te werken)

En vooral voldoende rust nemen en om de zoveel tijd even een hapje eten en drinken. Probeer wel voldoende vocht binnen te krijgen meid. ivm uitdroging....

En ik duim voor je dat het snel over gaat dat misselijk zijn!

Terug
Bovenaan