ik durf niet meer ..

te testen dames!
Ik voel me zo onzeker, de kenmerken van zwangerschap zijn, ik ben afgelopen donderdag straalmisselijk, een paar keer moeten overgeven(sorry) en die andere dagen niet meer, maar steken in mijn onderbuik,moe en omdat ik zo blank ben, kan je bloedvaten duidelijker en dikker zien in mijn borsten, en mijn ontlasting is dun en mijn temp is hoger dan normaal rond deze periode.
Ik heb een test gedaan gisteren maar was negatief! ik heb ook een onregelmatige cycles(40tm47),ben uitgegaan van 42 en dat was gister want vorige keer was het ook 42. wat moet ik nu denken het is zo frustrerend die testen! heb overigens getest met huismerk, is het beter om met clear blue te testen? ik durf bijna geen test aan te raken zeg..
ik hoop echt op jullie reactie.
groetjes
Diana
 
Dat wat jij nou meemaakt ken ik ook zoooooooooooooooooo goed. Ben nu 6 maanden van de pil af en heb ook al twee keer een test gedaan. Twee keer negatief, maar had wel alle verschijnselen (door stoppen met de pil natuurlijk). Mijn cyclus is ook onregelmatig ( van 28 tot 35 dagen).

Ik denk persoonlijk dat het beter is om je laatste cyclus af te wachten en daar nog 1 dag bij op te tellen. Wel een zenuwslopende tijd (ik weet het), maar dan speel je wel meer op safe. Behoed je jezelf misschien wel weer voor een teleurstelling...

Testen deed ik met Clearblue, ook bij mijn vorige twee keer zwangerschappen. Vond ik een fijne test, en heb ook gehoord dat ie preciezer is.

Ben je trouwens ook net van de pil af??? Omdat je schrijft dat je een onregelmatige cyclus hebt??

Veel succes. Groet Hendrika..
 
hoi hendrika,
ik ben nu al 10 maanden van de pil, ik denk niet dat het iets met de pil te maken heb, mijn cycles is nooit precies geweest, maar deze verschijnselen die ik nu heb? heb ik nooit eerder gehad? dussss daarom mijn frustratie.. ik hoop dat het raak is, ik ga over een paar dagen weer testen en dan kijk ik wel....
diana
 
zit in hetzelfde schuitje. Normaal 38 dagen gemiddeld (altijd wisselend) een keer 42 dagen. En nu zit ik al op 53 dagen!!! (dag 40 getest, neg.) Wel een hoop verschijnselen die wijzen op.....pijnlijke borsten (heel anders dan normaal, heb ik gehad, is de afgelopen week enorm veranderd en ontzettend moe verder is mijn temp nog hoog en heb ik sinds deze week een zeer trage en pijnlijke stoelgang.....morgen testen maar weer.... Ze zeggen inderdaad dat je 1 dag na je langste cyclus moet testen. (heb ik dus ook niet gedaan) Ook wij zijn 8 maanden bezig.... afwachten diana. hoop er het beste van!!!
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHH, wat is het toch ook spannend hé Diana?
Ik herken je verhaal, en heb een vorige keer ook 3 testen gedaan. Want je wilt zó graag het goede antwoord (U BENT ZWANGER, U GAAT DOOR NAAR DE VOLGENDE RONDE) horen.
Ik duim voor je dat het raak is!!!

Groetjes, Jaine
 
Terug
Bovenaan