Ik durf niet meer......

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik heb een gezonde dochter van 2 jaar, we zijn 1,5 jaar "bezig" geweest om zwanger van haar te worden.
We willen nu heel graag een tweede kindje, ik ben bijna 2 weken overtijd en heb vorige week toen ik 4 dagen overtijd was een test gedaan, die was negatief.
Toch heb ik sterk het gevoel dat ik zwanger ben, ik ben echter bang voor de zoveelste teleurstelling en durf geen test meer te doen........  

Hoi!!

Ik kan me goed voorstellen dat je niet goed durft hoor!
Ik heb zelf 2 x miskraam gehad, dus ook ik was heel erg huiverig om DE test te doen...
Maar....meid, toen je hem deed, was je "pas" 4 dgn over tijd, dus kan het echt wel zijn dat het gewoon nog niet genoeg in je urine zat.....
Nu ben je 1,5 week verder!!!!
En nog steeds niet ongesteld!
Ik zou toch als ik jou was de stoute schoenen aantrekken..... en DE TEST doen!!!!
Probeer het nou joh.... ik snap het wel hoor, maar ben je nu eigenlijk niet stiekum ook heel erg aan het hopen dat je zwanger bent, dus ben je er toch de hele dag mee bezig.....??!!!
Ik zou het toch echt doen, en MOCHT ie nou weer negatief zijn, zegt dat nog niet eens alles, dan kan je altijd nog een afspraak bij de dokter maken, zodat zij je bloed testen, dan KAN   het namelijk nog steeds raak zijn!
Twee weken over tijd is in ieder geval niet niks meid!
Heel veel succes en laat je het nog even weten????
Ik duim voor je!!!
Groetjes Yvette (15wk+2)

Terug
Bovenaan