Ik durf niet nog een test te doen!!!

Hallo dames,
voor alle dames die zwanger zijn GEFELICITEERD!!!
Op 15 augustus d8 ik ongesteld te zijn, maar ik heb maar 1 dag tijdens het urineren bruine bloed gevloeid en 3 dagen daarna steeds lichter roze afscheiding. Dus toen dat na 4 dagen verdween deed ik op de 5de dag een zwangerschapstest,helaas NEGATIEF.
Nu voel ik dat mijn borsten duidelijk zwaarder aanvoelen maar ze zijn niet meer gevoelig dat was alleen ongeveer een week vanaf 15 augustus.
Nu durf ik dus niet nog eens een test te doen omdat ik zo erg het gevoel heb dat ik wel zwanger ben en tegelijkertijd bang ben dat ik het mis heb.
Ook wil ik niet dat mijn man ziet dat ik weer teleurgesteld ben en ik wil niet zien dat hij dat probeert te verbergen.
Heeft er iemand tips/adviezen?
Of is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?

Groetjes Ilham
 
Meid je komt er alleen achter door te testen.
Of nog weken gaan wachten of er een buikje gaat groeien of je menstruatie wegblijft. Maar dan zit je nog langer in onzekerheid.

Ik heb ook gehad dat ik zeker wist dat ik zwanger was. Maar testen gaven negatief. En een week later wel positief.
Maar snap jou ook wel je wilt niet nog een keer horen en zien dat ie negatief is.

Maar de enige manier is om toch te testen.

Succes! Hoop voor je dat je snel zwanger bent!
 
Testen maar en waarom zou je niet teleurgesteld mogen zijn en waarom zou je man dat niet mogen zien?? Probeer gevoelens niet te verbergen, maar uit het even en ga dan verder. Zeker als je nog geen reden tot zorg hebt. Op naar de volgende ronde als het niet raak is!

Succes!
 
Hoi Hoi,

Wil even reageren.

Ik heb dat ook gehad bij de eerste, en een aantal dagen later teste ik positief. Wij hebben nu een prachtige zoon.

Inmiddels in verwachting van de 2e en ook nu wist ik het al dat ik zwanger was. Heb geen bloed verloren helemaal niks... Wel even gewacht met testen. 3 dagen ongeveer. En ook positief.

Je voelt het wel of je zwanger bent.... Luister naar je lichaam. En is het niet, op naar de volgende ronde.
Probeer wat afleiding te zoeken, en er niet teveel mee bezig te zijn. Ik was dat namelijk ook bij de eerste en we zijn 9 maanden bezig geweest. En nu met de 2e meteen raak!

En praat erover met je man/vriend....!! Erg belangrijk .

Succes
 
Hoi, helaas kom je er idd maar op 1 manier achter. Wil je voorkomen dat je weer teleurgesteld bent, misschien toch even wachten tot je volgende menstruatie. De eerste keer dat ik testte, terwijl ik gewoon ongesteld was geworden, was het negatief. Ik bleek ook echt niet zwanger te zijn. Maar ik was er zo erg mee bezig en wilde het zo graag, dat ik het dacht te voelen dat ik zwanger was.
Daarna heb ik het, door een drukke periode, even los kunnen laten en ik was een maand later zwanger. Er zit absoluut een kern van waarheid in dat je niet teveel stress mag hebben als je zwanger wil raken.
En daarbij hoort ook dat je moet praten met je man/vriend hierover. Het zal jullie relatie alleen maar hechter maken, omdat je je angsten met elkaar kunt delen. En je zult merken dat hij het waarschijnlijk ook wel fijn vind om hierover te praten. Misschien zit hij ook wel ergens mee. En vaak zien mannen ook wel dat er iets me je aan de hand is. Dus vinden ze het waarschijnlijk alleen maar zeer onprettig dat je hier niet over praat.
En belangrijker nog; het kan je juist ontspannen en daardoor kan het juist eerder gebeuren.

Ik hoop echt dat het snel bij je lukt!
 
Hoi ladys,

Allemaal onwijs bedankt voor jullie tips en adviezen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb al een test gedaan en bleek helaas niet zwanger te zijn. Ik heb het er wel met mijn man over maar ik durfde hem niet nog een keer teleur te stellen vanwege het feit dat ik iedere wel maand het gevoel had dat ik zwanger was. Ik heb het er dan continue over dat ik mijn borsten wat zwaarder voelde en dat ik last had van mijn onderbuik en ga zo maar door,hhh. Dus we praten er wel veel over alleen ben ik iets te overenthousiast hahaha. Na jullie adviezen over het open zijn ben ik eens met mijn man hierover gaan praten en hij gaf aan dat hij zich zorgen om mij maakt omdat hij ziet en weet dat ik zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag zwanger wil worden en dat het dan misschien wel teveel voor mij zou worden als het iedere keer niet zou lukken. En Shar24, ik denk dat je gelijk hebt betreft stress want daar heb ik op dit moment zeker last van jammer genoeg.
Maar ik geef niet op, zoals jullie al aangaven..............HUP NAAR DE VOLGENDE RONDE hahahaha.
Ik wens jullie allemaal veel succes met jullie zwangerschappen en voor ik zal duimen voor de gene die ook als mij nog proberen om zwanger te worden.
Trouwens, ik wou nog 1 ding met jullie delen.
Mijn borsten voelen zwaarder al sinds 15 augustus, en dat was de eerste dag van mijn een na laatste menstruatie. Op 31 Augustus ben ik weer ongesteld geworden en tot op heden voelen mijn borsten nog steeds zwaarder, en ik ben niet aangekomen.
Graag jullie mening hierover.....?

Groetjesssss
 
Hallo

Weet je wat het beste is als je zwanger wilt worden?
Er helemaal niet mee bezig zijn dan komt dat vanzelf.
vaak is het zo dat als mensen er teveel mee bezig zijn dat het niet lukt en dan leggen ze het naast zich neer en zijn ze zo zwanger.
In je onderbewust zijn doet het toch wat met je lichaam
 
Hoi Wilma,

Ik geloof dat je wel gelijk hebt.
Je wordt er ook ontzettend zenuwachtig van en vooral ongeduldig!!!!!
Ik heb het al geprobeerd om het even naast mij te zetten omdat ik er toch wel moe van werd, alleen is het gewoon onmogelijk om het helemaal te vergeten.
Wanneer god het wilt zal het gebeuren.
Hoe gaat het met jullie zwangerschappen of de pogingen? Ik hoop dat het goed gaat.
Hoor anders graag van jullie....

Groetjes
 
Terug
Bovenaan