ik durf niet te testen

A

Anoniem

Guest
ben zo bang voor een teleurstelling.
Ik had in het weekend zulke hevige rugpijn en ontzettend moe en mijn linker borst is vanbinnen erg gevoelig. Tja ik zal wel moeten testen!
Zal ik het mijn dochter gelijk vertellen als het zo is want ik ben natuurlijk erg blij en zij zit er al 4 jaar op te wachten. Misgaan kan altijd dus ja wanneer vertel je zoiets.

marian

Testen!!!
Ik zou denk ik wachten met vertellen tot de eerste echo, succes!!
Ben benieuwd

Testen!!!
Ik zou denk ik wachten met vertellen tot de eerste echo, succes!!
Ben benieuwd

euh, ik zou even wachten met het vertellen aan je dochter. Tenzij je het meteen met de hele wereld wilt delen natuurllijk. Maar in deze leeftijd zijn het nu niet echt goede geheimbewaarders. En dat kunnen we ze natuurlijk ook niet echt kwalijk nemen. Ik werk in mijn vrije tijd met kleine kinderen en je wilt niet weten wat je allemaal te horen krijgt....

euh, ik zou even wachten met het vertellen aan je dochter. Tenzij je het meteen met de hele wereld wilt delen natuurllijk. Maar in deze leeftijd zijn het nu niet echt goede geheimbewaarders. En dat kunnen we ze natuurlijk ook niet echt kwalijk nemen. Ik werk in mijn vrije tijd met kleine kinderen en je wilt niet weten wat je allemaal te horen krijgt....

Testen! :) dan heb je gelijk zekerheid en zoals Louise al schreef zou ik wel wachten om het tegen je dochter te vertellen.

Jonge kids vertellen alles! Dus je geheim (als je het nog even stil wil houden) is de volgende dag bekent bij de juf!

Succes! We duimen voor je...

Ik zou ook zeggen testen en ik zou ook zeggen nog even wachten. Je maakt haar misschien heel blij met een broertje of een zusje en dan gaat het volgende week mis. Daar snapt zij toch niets van?

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan