Ik durf niet te testen...

A

Anoniem

Guest
Morgen ben ik 9 dagen overtijd en ik durf gewoon niet te testen..Ik ben bang dat het wéér negatief is :-( Ik ben, zover ik weet, nog nooit zolang overtijd geweest, hooguit 3 a 4 dagen..dit omdat mijn cyclus toch wel regelmatig is..

Ik voel wel van alles, af en toe een krampje hier en daar, opgezette buik, maar ga er toch vanuit dat ik weer ongesteld wordt...hmm..oja, en ik denk dat ik gewoon een hele late eisprong heb gehad..3 a 4 dagen geleden vloeide ik namelijk en meestal is het daarna dat je ongesteldheid dan komt..

De meesten van jullie zullen toch zeggen "ga testen, dan weet je het zeker";-).

Wat ik mij ook afvraag is, als je zwanger bent, ga je dan ook vloeien??

Hoi hoi,

je kunt in innestelingsbloeding hebben gehad...
Als het vruchtje zich innesteld in de baarmoeder kan je wat bloedverlies hebben, dit hoeft niet.
Ik neem aan dat je met vloeien bloedverlies bedoeld.
testen dus, ik hoop voor je dat het goed zit!!

Hoi mama-van-2,

Nee, met vloeien bedoel ik geen bloedverlies maar het doorzichtige slijmverlies..

Hai meisje,

Ik ben morgen 5 weken zwanger en heb het gevoel of ik soms leegloop. Het is normaal dat je helder, witte afscheiding heb. Ik heb het opgezocht en op het forum zwanger zijn staat er een heel hoofdstukje over van meiden die dat ook heben. Het hoort er allemaal bij, de een heeft het wel en de ander niet. Kzal toch maar eens testen want het kan heel goed dat je zwanger bent. Heel veel succesen laat het weten.

Gr. debby

Witte vloed of afscheiding is heel normaal. Ook als je niet zwanger bent. Het is een stof die je vagina wand aan maakt om deze schoon te houden. Hierdoor kan je soms wat witte afscheiding hebben. Normaal gesproken heb ik er al veel last van en als ik zwanger bent dan is het nog erger, dan loopt het er gewoon soms uit en kan ik echt niet zonder inlegkruisje of ik moet elke keer schoon ondergoed aantrekken. Heel normaal dus!!!

Ik zou zeggen: testen maar, want de kans is nu heel groot dat je inderdaad zwanger bent. Zeker als je nog nooit zolang overtijd bent geweest. Spannend hè? Dat heeft iedere vrouw als ze moet gaan testen hoor want je wilt zo graag zwanger zijn en niet teleurgesteld raken. maar goed... als je morgen ongie wordt is het ook een teleurstelling dus je houdt nu je zelf alleen maar voor de gek als je niet test. Je bent nu toch WEL of NIET zwanger, wel of niet testen veranderd er niets aan.

laat je het weten??? En natuurlijk hoop ik het beste voor je!!!

Nog steeds geen ongesteldheid te bekennen hier..en toch aldoor het gevoel in mn buik dat het zo kan doorbreken :-S..de bekende (af en toe) krampen..

Kheb gisteren via internet zwangerschaptesten besteld en als het goed is heb ik het morgen thuis..

Terug
Bovenaan