Ik durf weer te dromen

Ik moet even iets kwijt.....
Twee maanden geleden heb ik een miskraam gehad. Na 10 weken zwangerschap bleek dat het hartje niet meer klopte.
In de afgelopen twee maanden zijn er veel tranen geweest en ben ik vanuit een diep dal omhoog geklommen.

Nu ben ik weer zover dat ik durf te dromen. Ik kan het woord zwangerschap weer horen zonder pijn te hebben. Ik ben zo blij dat ik weer moed heb voor de toekomst!
Ik had niet verwacht dat er weer een moment zou komen dat wij weer aan een zwangerschap durfen te denken, maar toch...
Ik ben uitgehuild en wil graag opnieuw beginnen!
 
Wat vreselijk dat je een miskraam hebt gehad en wat fijn voor je dat je je nu weer wat beter voelt. Ik hoop voor je dat je heel snel weer zwanger zult zijn en dat het dan wel allemaal goed gaat!!

Liefs,
Simone
 
Hoi anoniem,
jammer dat je nog geen naam bij je stukje hebt, dat praat makkelijker.
ook ik had een miskraam (eind maart)
maar we zijn nu weer vollop in de race.
welkom op het forum, je zult hier veel begrip maar ook antwoord op vragen kunnen krijgen. weet je trouwens dat er ook een forum zwanger worden na een miskraam is?om daar te komen moet je even via het forum-linkje onderin bij de maandforums zijn.

succes en veel geluk, Jeanette

 
spijtig van je verlies anoniem!!
en ik verwelkom je weerhier en dat je weer dromen kan ben ik blij om!!
hoop dat we allemaal mee kunnen dromen:D en de moed erin houden!!
liefs Debbert
 
Wat fijn dat je inmiddels weer wat licht ziet en weer vooruit kijkt zal ik maar zeggen. Heel veel succes en sterkte komende tijd want emotioneel zal ook dat nog wel weer wat met zich mee brengen.
 
Trek je maar niks van anoniem aan, ik kan me goed voorstellen dat je enorm blij bent met een zwangerschap, en als dat dan fout gaat is het vast een enorm bittere pil..Je hebt toch bijna 10 weken met (neem ik aan) veel vreugde rondgehuppeld.. Ik hoop voor je dat je dromen waar mogen worden! Veel succes en geluk hoor!
 
Iedereen beleeft verdriet op zijn manier of het nu fout is gegaan met 5,10 of in welke week dan ook!
Op het moment dat je zwanger bent gaat je toekomst beeld er anders uitzien en als dat na 10 weken ineens dmv een miskraam weer wordt verstoord natuurlijk terecht daar heb je verdriet van.Voor annoniem lijkt het moeilijk om mensen in hun waarde te laten! Ik wens jou sterkte meid!
 
Terug
Bovenaan