Ik eet me een ongeluk...

Hey Dames,

Hebben jullie ook de hele dag trek?
s ochtends gooi ik de hele bliksemse boel eruit, en daarna heb ik alleen maar trek.
Geen trek in ongezonde dingen, maar brood.
Vandaag alleen al 6 boterhammen gegeten. erg joh.
en als ik niet eet word ik weer honds beroerd.

gelukkig maar dat ik niet de hele snoepkast leeg eet hahaha

Liefs Daisy

heel herkenbaar en soms word ik er ontzettend moe van. je blijft maar eten. hier gelukkig ook vooral gezonde dingen en als ik niet eet word ik heel misselijk. dus dan maar eten.
ik heb wel steeds een verschrikkelijk nasmaak in mijn mond en keel. heel vies en ik krijg het niet weg en daar ga ik ook weer van kokhalsen. bah. wie herkent dit?

Ik kan echt nog niet veel eten. Van eten word ik zo misselijk en niet eten ook.

@sibje ik heb ook de hele dag een vieze smaak in mijn mond. Niks smaakt zoals het moet. Tandenpoetsen helpt niks (dat lukt toch al bijna niet zonder spugen) de smaak blijft. Ik hoop dat het snel wegtrekt.

Hier nog een... Met name in de ochtend voel ik me goed maar moet dan wel elk uur iets eten. Fruit, koekjes, ontbijt, vanalles. Meestal voel ik me vanaf 14uur beroerd en een uur na het avondeten is het ook ellende. Maarrrr.... Vandaag heb ik een goede dag! Meteen gebruik van gemaakt en even goed opgeruimd na het avondeten, was even nodig...

Heel herkenbaar. Kan de hele dag wel eten. En wanneer ik me misselijk voel lijkt de drang naar eten het grootst. Ik geef niet over dus ik waar het allemaal blijft...........

Ook herkenbaar hoor. Maar ik blijf het zeggen, die tabletjes die ik tegen de misselijkheid heb zijn super. Heb nu niet het idee de hele dag te moeten eten om de misselijkheid te verminderen. En ook de vieze nasmaak in mijn mond valt er minder door op. Wel heb ik de gele dag dorst!

Liefs

Ik heb ook de hele dag "trek" en heb zin in van alles en nog wat, zo eet ik 6 appels op een dag en dan heb ik weer behoefte aan chocolade en eet dan gelijk de hele reep op.
Er is geen pijl op te trekken.

Mijn eetpatroon ligt ook aardig overhoop. Maar laat ik er wel gelijk bij zeggen dat ik zo blij ben dat ik niet super misselijk ben. Alleen af en toe een klein beetje en dan begint dat bij mij pas om een uur of vier s'middags. Juist in de ochtend heb ik trek in een stevig ontbijt. Tegen de tijd dat ik moet gaan denken aan het avond eten begint mijn maag om te draaien bij de gedachte aan een bord warm eten. Jammer voor mijn man, want ik heb echt geen inspiratie om te gaan koken. Juist veel meer trek in zoetigheid en zuivel. Misschien straks maar een salade maken.......met gebakken aardappelen......hmm toch wel weer trek.

Terug
Bovenaan