Ik en mijn zonnebril.........foto

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal...

Hoe vinden jullie mij? Stoer ben ik he?

Liefs Feline

Hoi Feline,

Ik heb ook een heel stoere zonnebril. Kijk maar op de foto, papa heeft ook een mooie, zie je dat?
Als ik met mama of papa op de fiets zit heb ik hem altijd op. Dan heb ik ook nog een hoedje op voor de zon en dan zegt mama altijd dat ik net een gangster ben. Wat ze daarmee bedoelt, weet ik echt niet hoor....

Groetjes,
Sven

Hoi Feline,

Ik heb zelf nog geen zonnebril, maar ik heb even die van mijn grote zus geleend:

Groetjes, Bas

Hahaha Bas, je bent echt hartstikke hip met die grote bril, die zijn hélemaal in de mode hoor!!

groetjes
Mandarijntje

Wat schattig die foto's! Hoe krijgen jullie die hoedjes en brillen op? Lukt bij Feline met geen mogelijkheid.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Ik ben een pietlut als het gaat om hoedjes/petjes bij zonnig weer. Ik ben zo bang voor een zonnensteek, dus bij ons is het gewoon 'regel' dat ze iets op hun hoofd hebben als ze buiten zijn. Eva was daar van het begin af aan heel makkelijk in. Die hield alles op haar koppie. Bas was iets vasthoudender. Die deed hem nog wel eens af, maar de aanhouder wint. En een strikje onder de kin wil ook nog wel eens helpen !!!!

Die zonnenbril was echt even voor de foto, want die was natuurlijk daarna meteen weer af.

Groetjes, Karin

Haha, ik heb hetzelfde als bij Maris, Tara wil niks op haar hoofd hebben1 Als ik een hoedje tegende zon opzet, dan trekt ze dat er weer af en als dat haar niet lukt, dan kan ze errug boos worden!  

Ik ben incognito Hihi.
Dit staat heel stoer, maar ik heb ook een witte zonnehoed en dan staat het heel lief. Alleen heeft mama daar nog geen foto van.
Ik wil de bril ook niet altijd op hoor, maar vooral als we gaan fietsen of gaan wandelen.

groetjes Vera (14-6-7)

Terug
Bovenaan