ik erger me vreselijk aan mezelf

A

Anoniem

Guest
hoooiii,
nou ik heb vandaag de balen in zeg pffffff
ben me wezenloos aan het ergeren dat ik zoveel met zwanger worden bezig ben denk nu al 2 weken zeker , zo tamaar we zien wel lekker klussen als je zin hebt en misschien wel wat meer in je vruchtbare week en we zien wel hoe het gaat!
nou niet dus blijf iedere dag en iedere vrije minuut maar denken , nog twee weken en dan nod en dingen van goh zou het raak zijn
heb al alledrie de rondes net na mijn eisprong wat steekjes in mijn borsten en toch blijf ik hoop houden
word helemaal gestoord van mezelf
heeft niemand een tipje om er eens niet mee in de weer te zijn?
ik werk veel en heb het thuis en in de avonduren ook druk maar toch blijft het TE spannend
sorry voor mijn gezeur hoor maar ik moest het echt ff kwijt!!
liefs tamaaar

Hoi Tamaar!

Ik kan je helaas geen tip geven om er niet zoveel mee bezig te zijn.
Ik heb eigenlijk het zelfde probleem.
Hoewel ik me had voorgenomen om me niet gek te laten maken,denk ik er ook de hele tijd aan.....
Daarbij heb ik geen werk (gehad)begin gelukkig weer morgen,hopelijk wat meer afleiding!
Ook eet ik de hele dag door...ik ben echt een troost-eter,voel ik me niet zo lekker,zit ik alweer te snoepen!!
Dan denk ik weer ,o,ik hoop dat ik gauw zwanger ben,moet eigenlijk gaan lijnen...
Dus lieve Tamaar,ik kan je helaas niet helpen...sorry
Bij ons is ook nog eens het klussen erbij ingeschoten,door spanningen en drukte.
Dus ik hoop dat ik de laatste 2 weekjes nog wat kan inhalen...

Jij hebt ook rond 12 sept.je nod toch??

Kop op Tammaar,laat je niet gek maken!!

Liefs,Swinnie

hoi lieve swinnie,
ben al blij dat ik niet de enige ben hoor
ik vind mezelf vaak gewoon zo zielig , kan helemaal omkomen in zelfmedelijden, erg he?
ben niet zo n snoeper en ben nu al n kleine week helemaal niet zo lekker volgens mij een griepje of verkoudheid en dus lust ik niet zoveel
en ja , als je werkt heb je even rust maar alles wat ik tegenkom heeft het over kinderen kleinkinderen en zulk soort dingen dus dat is even rot
nou ja nog ff afwachten maar weer heb nod op 6 sept dus iets eerder als jouw
klus jij nog even bij??? zou tijd worden he!
veel succes en bedankt he
liefs tamaar

Hoi,

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Mijn NOD is 27 augustus (ZONDAG) en ik kan haast aan niets anders meer denken. Ik blijf naar naar mn borsten kijken/voelen (je weet wel: zijn ze nou weer groter geworden, hihiihihi). Als ik misselijk ben denk ik maar dat het een virusje is en als ik moe ben ... tja, vroeg naar bed gaan helpt niet. En bij die steekjes in mijn buik denk ik maar: zie je nou wel je wordt gewoon ongi.

Nou meiden, heel veel sterkte met alles!!!!

Dikke zoen,
Lei

Hier nog zo'n verslaafde met een alleen-nog-maar-aan-zwanger-worden-denken-kick!!!  Maarrrrrr.... goed nieuws voor mijzelf: ik ga deze maand proberen iets relaxter mee om te gaan, dat betekent allereerst  niet meer iedere dag elke minuut kijken of hier nog berichtjes zijn   , klussen wanneer we zin hebben, niet meer tempen, geen ovutesten kopen en zeker niet voortijdig testen. Vorige maand heb ik mezelf echt twee weken gek lopen maken en de teleurstelling is dan twee keer zo groot als de maanden daarvoor. We gaan nu 'gewoon' op een 'natuurlijke' manier proberen een kindje te maken (nou ja... natuurlijk?... maar dan wel met een klein beetje hulp, want ik gebruik nu sinds een paar dagen tarwekiemolie, dat schijnt goed te zijn voor de vruchtbaarheid, is wel ontzéttend smerig...bah!!)

Succes met afwachten en sorry dat ik niet de gouden tip tegen het frustrerende afwachten heb.

Grtjs,

Tammy

hoi hoi,
ook ik probeer het iedere keer weer maar het lukt me niet
vandaag weer een dag en ik geloof ik voel me alweer wat beter
mijn man en ik hebben een heerlijk klusleven om het zo maar te noemen en ook al ben ik er zo in gedachten misschien teveel mee bezig uiteindelijk moet het zaadje het eitje even tegenkomen he dus wel of niet ermee bezig zijn het blijft een formaliteit want ik heb nog nooit gehoord van het hormoon dat je gedachten een daad tegenkunnen houden waar je lichaam mee bezig is
ergens geniet ik wel van deze spannende tijd en is wachten voor zo n vreselijke ongeduld als mij vreselijk.. ook leer ik weer n hoop over mijn lichaam
dan zijn er ook weer dagen dat ik 3 rondes weer te lang vind en ik het ook liever gisteren als morgen was maar helaas hebben we geen keus en genieten we nog maar van de tijd die het duurt en zoals swinnie zegt: ONZE TIJD KOMT OOK NOG WEL!!!
ik hou me daar dan ook maaar aan

maaaaaaaaaar: liever gisteren dan morgen hahahahhaha
dikke knuf tamaar

Hoi Tamaar!

Ja,ik spreek mezelf eigenlijk altijd maar moed in..och ja dan maar volgende ronde en dat soort opmerkingen,maar heeeel diep in mijn hartje weet ik ook dat ik maar 1 ding wil...een kindje!!
Maar dat is toch ook superlogisch,als je eenmaal die keuze maakt ga je er toch ook voor,liever nu dan morgen!!

Toen ik heel klein was dacht ik dat je babys kon kopen...maar helaas/gelukkig is dit niet het geval!!

Dag lieve Tamaar!!

Liefs,Swinnie

hoi meiden,

Wat herkenbaar allemaal. Toen wij besloten ervoor te gaan had ik ook zoiets van; we zien wel. Maar dit veranderde na een maand al en nu; twee rondes verder, merk ik dat ik er ook veel meer mee bezig ben dan dat ik zou willen. Maar ja, hoe stop je dat?
Iedereen succes, liefs Rannie

Terug
Bovenaan