Ik ga de strijd met de kilo's weer oppakken!

Ik ben mezelf een beetje beu! Toen ik vanochtend in de spiegel keek zag ik echt een oververmoeide moeke met nog aardig wat zwangerschapkilootjes op de heupen en buik! Morgenavond ga ik weer terug naar de Weight Watchers. Mijn doel is om volgende lente 10 à 15 kilo lichter door het leven te gaan! Ik heb er zin in!!!!

Groetjes, Linda

Hoi Linda,

Heel veel succes! Ik ben zelf vorige week begonnen met lijnen. lees: gezond eten en niet meer snoepen.
Tot nu toe 1,2 kilo lichter!! Ik hoef alleen iets minder, ik wil 6 kilo eraf. En volhouden hoor!

Groetjes!!

Haha, succes. Ik moet nog even zwangeren, en daarna weer de bv, dus voorlopig hier nog niet aan de lijn. Al baal ik al wel van dat walrussenlijf in de spiegel....

Hoi hoi,

Wat goed van je! Heel veel succes!
Ik ga volgende week echt beginnen heb ik me voorgenomen. No more excuses.
Ik heb van mijn tante een mooi dieet gekregen. Moet ik 3 weken heel streng lijnen en daarna een beetje in de trant van Sonja Bakker verder gaan. Mijn tante is nu 16 kilo kwijt dus ik hoop maar dat dat bij mij ook zo gaat. Ik wil het liefste 20 kilo kwijt maar met 15 ben ik ook al tevreden.
In januari pak ik het sportavondje met mijn vriendin ook weer op en in de tussentijd probeer ik thuis goed te bewegen.
Hopenlijk heb ik deze keer succes!

Groetjes,
Maike

Je zou denken dat we met die kleintjes om ons heen genoeg beweging zouden krijgen,hi,hi,hi.
Maar goed: nog een half uurtje en dan ga ik op de gevreesde weegschaal! Ik heb vandaag in ieder geval al een goede start gemaakt. Een collegaatje van me trakteerde en ik heb niks gepakt! Ik ga voortaan als ik zwakke momenten heb bij mezelf na: ik heb er misschien 5 minuten plezier van en daarna vind ik het verschikkelijk dat ik gesnoept heb.

Ik heb eigenlijk maar één "stoorfactor" : mijn man! Die snoept erg veel en ik weet nu al dat die echt niet mee gaat doen!

Maar goed, ik doe het voor mezelf!

Ik houd jullie op de hoogte!!!

Mijn man snoept tegenwoordig op zijn werk en heeft snoep in zijn auto liggen. Hij duikt ook nog wel eens de kast in als ik boven ben. Hij snoept niet als ik erbij ben om me te steunen. Wat ook helpt...dingen voor hem in huis halen die je zelf niet zo lekker vind.

gr.ing

ook ik ben nog steeds op mijn zwangergeicht blijven stekn . maar ben er al een poosje mee bezig om dit nu eens aan te pakken. schrok me dood een vakantiekiekje van mama in badpak, leek wel een nijpaard. geen gezicht. om mezelf en ook mijn gezin dat dikke mama zijn te besparen maandag weer heel streng voor me zelf en verder met afvallen. allen heb ik zo'n snoepfan van een man. overal kom ik lekkers tegen en dat is soms heel moeilijk. al gaat het wel wat makkelijker nu ik een poosje bezig ben. kijk af en toe op een "ik wil snoep moment" ff naar de foto, genoeg stimulans om er toch vanaf te zien. nu nog een jojo maar zomerr 2010 hopelijk weer badpakproof.
iedereen succes met lijnen! gewoon eten s avond overdag toast met water en thee. en het werkt
gr, karin

Terug
Bovenaan