Ik ga eens wat afstand nemen

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik merk aan mezelf dat ik veel te veel op dit forum aan het kijken ben. Op het werk, thuis.... waar ik ook maar internet heb. Ben veel te veel bezig om zwanger te worden en dan is er iedere keer toch weer een teleurstelling, hoewel ik pas een half jaar bezig ben. Morgen ga ik naar de huisarts (omdat ik 36 ben) en dan maar eens horen hoe of wat. Iedere keer als er weer een hoop zwangere dames zijn, denk ik zelf al "dan zal ik er niet bijzitten, er zijn er al zoveel zwanger deze maand".
We gaan over een paar weekjes lekker op vakantie samen en gaan weer eens heerlijk van elkaar genieten.....
Wens jullie alle geluk van de wereld toe en over een tijdje kijk ik wel weer eens op het forum hoe het daar bij staat.

Veel liefs van Suusje

Hallo Suusje,

Ik heb sedert begin deze week ook afstand genomen van het forum. Dit is de eerste maal sedert maandag dat ik nog eens kom meelezen tijdens de middagpauze.
Een hele prestatie, want ik bleef maar dagelijks meevolgen,... en ook tijdens  de werkuren. Ik kon het niet meer  loslaten.
Maandag opnieuw ongesteld geworden, dus niet zwanger.
We zijn nu ook al 6 maanden bezig. We hebben al 1 zoontje van 17 maanden en willen dolgraag een 2e kindje.

Vanaf nu tel ik de dagen niet meer, reken ik niet meer uit, zoek ik niet meer naar eventuele zwangerschapssymptomen en gaan we ontspannen tegemoet naar wat komen zal...!

Ik wens jullie allemaal veel succes bij het zwanger worden, en piep nog heel af en toe eens op dit forum.

Tot later !
Els

Terug
Bovenaan