Ik ga er wat minder zijn....:-(

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Zoals de titel al zegt ga ik er wat minder zijn de komende tijd.
Het gaat niet zo lekker met me.
Ik ben ontzettend moe en voel me de laatste tijd zo rot.
Ik heb de neiging om dan maar achter mijn pc'tje te kruipen en uren daar te zitten.
Ik merk dat dat me geen goed doet.
Het geeft me absoluut niet de voldoening die ik nodig heb.
Ik moet gewoon op zoek naar iets voor mezelf waar ik plezier aan heb (niet dat ik dat bij jullie niet heb, maar je begrijpt me denk ik wel) en waar ik voldoening uit kan halen.

Ik kom hier nog wel, maar ik ga echt proberen om het te minderen.
Ik hoop dat jullie me begrijpen.

Liefs van een beetje verdrietige Issie

Ach jee meid,

Je moet zeker aan jezelf denken en als je denkt dat de pc je niet veel goeds doet lekker even wat anderrs doen!(weet je al wat?)wandelen doet mij supergoed,lekker alles eruitwaaien.

hopleijk voel je je snel wat beterder en kan je weer lekker genieten van alles!

succes meid,

groetjes ramona

hoi issie,

wat vervelend voor je dat je,je zo rot voelt! ik hoop dat je gauw iets vind waar je wel je voldoening in vind, en dat je,je gauw weer wat beter voelt!

heel veel sterkte,

groetjes susanne

Hoi Issie,

Wat vervelend dat je je zo rot voelt, en ik begrijp je helemaal, ik herken het ook. Ook ik heb de neiging om me helemaal te verliezen achter de pc. Ik heb ook bewust geminderd (al ben ik nu meer actief), het gaat hier ook met name over onze kleintjes, terwijl het ook zo belangrijk is om jezelf niet uit het oog te verliezen!
Goed idee om echt iets voor jezelf te zoeken, waar je voldoening uit haalt (naast het moederschap!)
Wat mij hielp (en helpt) is voor mezelf ook een bepaalde rust en regelmaat hanteren, op tijd naar bed, gezond (nou ja, meestal) en regelmatig eten, buitenlucht, sporten, je hart luchten bij iemand die je vertrouwd, schrijven........maar ja, dat ben ik,
 Meid, ik denk aan je en het komt vast goed, sterkte,

x Esther

Oh meis...wat rot voor je!
Nou, doe je ding, neem lekker je tijd! Vind je zelf weer terug.

Heel veel sterkte!

gr Anita

Hé Issie,
Wat vervelend om te lezen dat het niet lekker gaat!
Ik hoop voor je dat je idd wat kan vinden waar je je beter door gaat voelen.
Ook ik heb de neiging om teveel achter de pc te zitten en moet soms ook echt tegen mezelf zeggen om iets anders te gaan doen.
Bij mij helpt wandelen ook heel erg, maar ja, ik heb een hond, dus ik moet ook wel.
Heel veel sterkte en tot gauw.
Sil

Hoi Issie,

Niet leuk dat het niet lekker met je gaat, Issie. Loop je er al lang mee? En is er iemand (of meerderen) waarmee je kunt praten? Ik hoop voor je dat je een uitlaatklep hebt of iemad uit de kerk/gemeente waar je terecht kunt.
Ook zou ik als ik jou was lekker de natuur opzoeken. Mij helpt dat ook.
Fijn dat je het ons hebt laten weten, trouwens.
Heel veel sterkte (en zegen) toegewenst, Issie.

Groetjes, Ida

Hoi. Dat is iid wel erg balen.
Ik begrijp wel wat je bedoeld,ik leg Teun in bed en kruip meteen achter dit ding hier.
Elke keer denk ik ook vanavond niet maar ik kan het toch niet laten.
Rust maar eens lekker bij en hopelijk kun je met iemand uit je omgeving praten.
Je kunt altijd hier terecht hè,niet vergeten.
Nou meisje het beste en we horen hopelijk snel weer van je!
Beterschap!!!

Groetjes Mikkie

Terug
Bovenaan