Ik ga je pakken!!!!

Een tijdje geleden heeft iemand (ben vergeten wie ) hier geschreven dat ze met haar kind altijd "ik ga je pakken" speelt. Ik vond dat een goed idee en nu Marissa loopt wilde ik het ook proberen. We hebben het nu een paar keer gedaan. Ik ga staan, wiebel mijn vingers op en neer en roep ik ga je pakken!!! Dan ren ik even op mijn plaats en ren naar Marissa. Marissa gaat dan echt kei hard schateren. Kijkt wat ik doe en komt vervolgens heel blij naar me toe gelopen , met haar armen gestrekt. Zo ontzettend schattig , dat wegrennen heeft ze nog niet zo door. Hier is het dus ook een leuk spelletje nu maar net even anders :)

groetjes Linda, mv Marissa 14 maanden

Hoi Linda,

Whahaha, zie het helemaal voor me, want het is hier ook helemaal HOT hoor! Alleen loopt Ilona dan wel weg! Zo schattig! Ook al valt ze soms dan toch nog om, omdat ze zo snel wil, ze heeft pret voor 10!

liefs miranda

Das ook het lievelingsspelletje van mijn dochter! Ze schatert dan en rent de hele kamer door. Komt ze weer terug want ze wil toch ook wel gepakt worden! Sinds kort doen we ook tikkertje. Dan zeg ik tikkie en loop weg. Dan komt ze naar mij en tikt ze me aan en zegt tikkie. Echt superleuk!
Ook rent ze vaak weg naar de keuken bijvoorbeeld en dan roept ze "waar ben je nou?" en dan komt ze weer tevoorschijn en ligt ze helemaal in een deuk.

Leuk he, die spelletjes! Ik kan er zelf ook geen genoeg van krijgen !

Groetjes Babybelle

hoi hoi,ook hier is het favoriet..als ik zeg ik ga je pakken dan rent ze snel weg en als ze dan achter de bank is dan gaat ze plat op de grond liggen om te kijken waar ik ben en slaat dan met dr platte hand op de vloer en als ik dat dan ook doe gilt ze het uit en zet het weer op het rennen..het leukste vindt ze als pappa en mama allebei achter dr aan zitten..
hier snapt ze het dus al prima..ze weet ook precies als we zeggen ..jayda doushen of jayda naar bed??dan gaat ze al bij de gangdeur staan.
gister zei ik tegen mn man;ga je zo met jayda doushen?en ja hoor madammeke stond al bij de deur.
ook als ze gaat eten en ik zeg pak je slab maar dan pakt ze die en doet ze m om
leuk he die koters!!doeiiiii

Wat ze ook heel erg leuk vindt is als ze achter de bank is en papa gaat voor de bank plat op de grond liggen. Hij roept haar dan en dan komt ze dus de hoek om. Hij roept dan boe en ze schrikt elke keer weer . Dan moet ze echt keihard lachen en rent dan weer achter de bank. Zo kunnen ze zich samen uren vermaken :)

hahahahaha.... het blijft een geweldig spelletje..
Hier uiteraard ook...

Jennifer heeft nu ook een nieuw spelletje... haar handjes voor haar ogen en dan is ze dus verstopt..hihi.. en moeten wij roepen "Jennifer is weg, waar is ze nu..Jennifer waar ben je" Dan gaan de handjes weg en roept ze heel hard "Daaaarrrr".

Ze zegt daar ipv hier..hahaha zo grappig. Soms gaat ze ook achter het gordijn staan..hihi.. Dit heeft ze geleerd van haar nichtje (die is een jaar ouder)..

gr. Ilone

Wij doen dat ook altijd met Mick.
Hij vind dat helemaal leuk...
Ook als we hem willen pakken als hij iets heeft gedaan wat niet mag...
rent hij hard weg en begint hij te lachen!!
Verstoppertje spelen vind hij ook helemaal geweldig...

xx

Terug
Bovenaan