Ik ga jullie helaas verlaten..

Hey meiden,

Vandaag zijn we bij de verloskundige geweest voor een vroege echo omdat ik zaterdag avond bloedverlies heb gehad. Op de echo (uitwendig en inwendig) was niets te zien en de lengte van het vruchtzakje kwam niet overeen met de lengte dat het zou moeten hebben. Die was voor +/- 4 weken terwijl ik 7 weken zwanger ben(was). Hieruit maakte de verloskundige op dat het al in een vroeg statium fout is gegaan. Helaas heeft het dit keer niet zo mogen zijn voor ons en zal ik dit forum (voorlopig) verlaten.

Voor jullie nog heel veel succes en sterkte in jullie zwangerschappen!!! Ik vond het erg leuk/fijn hier alles met jullie te kunnen delen.

Liefs, Gaabiej

Oooh wat naar, krijg er kippenvel van Gaabiej... ik ken het gevoel ... we duimen op afstand dat je snel en weer goed bij een mamaclubje mag komen!

Veel heel veel sterkte

liefs

hey meis,

Ik had vandaag al een paar keer gekeken of je een topic had geopend...
Wat ontzettend rot voor jullie zeg.
Ik weet precies hoe je je voelt. Wij hadden zondag de echo, en helaas ook een miskraam....

Ik wens je heel veel sterkte toe.
Ga je helemaal van het forum af? Of ga je naar zwanger worden na een miskraam? Zoja, dan kunnen we mischien af en toe schrijven (als je er behoefte aan hebt!)

Hele dikke knuffel,

Butterfly

Dank jullie wel voor de lieve reacties.

Butterfly, ik denk dat ik even helemaal van het forum af ga (tot ik weer zwanger ben).
Ook veel sterkte voor jullie nog!

Liefs, gaabiej

Terug
Bovenaan