ik ga jullie nu al missen....

A

Anoniem

Guest
meiden nu ben ik zwanger en das allemaal heel geweldig, maar nu is het natuurlijk de bedoeling dat ik verhuis naar het december of januari forum en het januari forum is nog niet eens gestart.... maar ik mis jullie nu al en jullie hebben me allemaal zo goed gesteund.... dus ik kijk automatisch aldoor hier of er nog berichten zijn en hier zijn veel bekende namen voor me en dat vind ik heel fijn... ik denk dat ik hier ook nog maar even rond blijf hangen als jullie dat niet erg vinden....
jullie zijn allemaal toppers!!!!
liefs mamaloes

ik strooi extra veel van alle zwangerschapshormoontjes enzo, zodat we samen hier weg kunnen en allemaal in een ander forum kunnen kletsen, liefs mama loes

haha dankjewel ik probeer ze te vangen
ja we zullen je ook missen na die spannende tijd. maar je mag er dubbel en dwars van genieten...
knuffel

dankjewel lieve mamaloes. En dat je maar een supermama worden mag.  Maar daar twijfel ik geen moment aan. Hopelijk volgen we je allemaal snel naar een ander forum. Heeeeeeeel veel succes en geluk en plezier gewenst en zorg goed voor jezelf.
Liefs Elsa

Hoi hoi,

Ook ik heb ze gevangen hoor!
Hoop dat er nog veel glitters over zijn gebleven en dat Fiepke ze niet allemaal heeft gevangen

Meid nog maals van harte gefeliciteerd en ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en hoop nog veel van je te horen!

knuf Caro

OOooooh , wat een geweldig nieuws mamaloes. GEFELICITEERD!!!!!
Tuurlijk mag je hier nog lekker blijven, het moet zelfs haha.
Verander je naam maar in supermamaloes
Geniet ze lekker he

Hoi mama loes,

ik ook zwanger, maar blijf ook nog ff hangen hoor. Veel te beneiuwd hoe het iedereen is.
Als we nou  lekker blijven strooien, kunnen ze misschien allemaal nog net mee naar het januari-forum!!!!

Dus: strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooistrooistrooi strooistrooistrooi strooi strooistrooi strooistrooi strooi strooi strooi strooistrooi strooi strooistrooistrooi strooistrooi strooi strooi strooi strooistrooi strooi strooi strooi

Allemaal springen!!!!!

Liefs Mienetje

Terug
Bovenaan