Ik ga jullie verlaten voor.. de augustus mamaclub!

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Vandaag tijdens de eerste echo zei de verloskundige dat wat ze zag, toch ècht geen 6/7 weken oud kindje was maar een 9/10 weken oud kindje!

Ik ben dus nu 9,4 weken zwanger dus zit ik in mijn 10e week! 3 weken verder dan ik dacht.
Het is al echt een mensje om te zien. Een hoofdje, lijfje, bewegende armpjes en beentjes!
We waren allebei met stomheid geslagen!
Mijn laatste menstruatie blijkt dus nu innestelbloed te zijn geweest.. Miscalculatie!

Ik kijk steeds maar naar het foto'tje en kan het amper geloven..

Wauw, wat geweldig zeg, ineens een paar weken verder!! Veel plezier bij de augustus mama's!!!

Dankjewel Gaabiej!

Ik wil jullie allemaal het allerbeste en veel geluk toewensen en zal nog wel af en toe even spieken bij jullie forum!

Bye bye!

kippenvel... WAT GEWELDIG voor jullie.... have fun daar in augustus :) wie weet wordt het toch nog een september kindje dan hahaha

geniet er van

Liefs

Dankjewel MiniMiniwelp!
Ik ben nu 20 augustus uitgerekend dus denk ik niet dat ik september zou gaan redden :)

Succes met alles en liefs terug!

hoop het ook niet voor je als het een hele warme zomer gaat worden!

post je nog een keer :).....

Leuk! jammer dat je ons gaat verlaten maar ik spiek zo nu en dan wel ff bij de augustus mommy s haha..

kus nice

Da's lekker zeg, ben je ook lekker eerder die spannende eerste weken voorbij! Heel veel succes en geniet ervan!!

Terug
Bovenaan