Ik ga jullie verlaten!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb besloten om niet meer deel te nemen aan dit forum...niet omdat ik zwanger ben,maar omdat ik niet meer kan.
Ik zit ontzettend slecht in mijn vel en vind hier geen rust.
Aan de ene kant is het fijn om je verhaal kwijt te kunnen, maar ik merk ook dat ik door alle verhalen te lezen steeds meer gestressd raak...
Ik wil niet dag in dag uit zoveel met een zwangerschap bezig zij (voor zover je dat kan )
En dan zoveel mensen, waar ik echt heel blij voor ben, die zwanger raken...maar bij mij lukt het niet.
Ik raak er moedeloos van!
Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat jullie snel zwanger raken.

Liefs,Siena.

Hoi Siena,

Mocht je dit nog lezen dan wil ik je heel veel sterkte wensen. Ik moet bekennen dat ik ook weer een steekje in mijn hart voelde toen ik je titel las, ik dacht:'ja hoor, alweer iemand zwanger...'
Ik weet (helaas) hoe je je voelt, na mijn miskraam in juni en nog niet weer zwanger... Ik hou af en toe ook wat afstand maar ben dan toch weer nieuwsschierig hoe het met iedereen is.
Je weet uiteindelijk voor jezelf wat het beste voor je is. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop natuurlijk dat het nu gauw raak mag zijn en we je misschien wel weer terug zien op een ander forum.
Hou je taai.

Liefs Ineke (Mocht je zin hebben dan mag je me persoonlijk wel es mailen, praat soms weer wat makkelijker en het is altijd fijn om je ei kwijt te kunnen.)
inekehoogendoorn@hotmail.com

Hoi meis,

Ik wil even zeggen dat ik je heeeeel goed kan begrijpen. Het is vaak zo verrekte moeilijk allemaal.

Hopelijk gaat het snel beter met je!

Veel liefs Bloempje

Hee meis,

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wilde
je toch nog even sterkte wensen en je een dikke  
meegeven. Het zal vast niet makkelijk zijn om hier
afscheid te nemen. (het is mij iig 7 maanden lang niet
gelukt...)

Meis, hopelijk voel je je gauw weer beter!
Liefs Annet

Echt bedankt allemaal voor jullie lieve woorden...heel veel geluk gewenst met zwanger worden.
En Ineke...bedankt voor je emailadres, misschien is het inderdaad een keer fijn om te mailen.
Nu ga ik eerst genieten van de kerstdagen en in het nieuwe jaar zien we wel verder.

Heel veel liefs van Siena.

Terug
Bovenaan