Oh ik ben zo verdrietig. Afgelopen vrijdag hebben we dan eindelijk een echo (toch voor elkaar gekregen dat we eerder een echo konden krijgen). Nou toen kregen we dus het slechte nieuws te horen. Ik zou nu 10 weken zwanger zijn maar na 7 weken is het vruchtzakje gestopt met groeien. Dat vruchtzakje zit nu nog in mij. Gisteren de hele ochtend in het ziekenhuis geweest. Eerst een afspraak met een gyn en toen bloedprikken en wat onderzoekjes. Aanstaande donderdagmiddag wordt ik opgenomen en zal ik worden gecuriteerd (of het moet nog spontaan zelf komen). Los van het verdriet wat we hebben is het ook nog zo dubbel. Mijn lichaam denkt nog dat ik zwanger ben. Ik ben nog nooit voor mezelf in het ziekenhuis geweest en dan loop je opeens met een status onder je arm door het hele ziekenhuis. Het is allemaal zo vreemd.
Bedankt in ieder geval voor de verhalen die ik op dit forum heb mogen lezen en hopelijk tot heel gauw. Heel veel succes met jullie zwangerschap.
groetjes Linda
Bedankt in ieder geval voor de verhalen die ik op dit forum heb mogen lezen en hopelijk tot heel gauw. Heel veel succes met jullie zwangerschap.
groetjes Linda