ik ga jullie verlaten

Oh ik ben zo verdrietig. Afgelopen vrijdag hebben we dan eindelijk een echo (toch voor elkaar gekregen dat we eerder een echo konden krijgen). Nou toen kregen we dus het slechte nieuws te horen. Ik zou nu 10 weken zwanger zijn maar na 7 weken is het vruchtzakje gestopt met groeien. Dat vruchtzakje zit nu nog in mij. Gisteren de hele ochtend in het ziekenhuis geweest. Eerst een afspraak met een gyn en toen bloedprikken en wat onderzoekjes. Aanstaande donderdagmiddag wordt ik opgenomen en zal ik worden gecuriteerd (of het moet nog spontaan zelf komen). Los van het verdriet wat we hebben is het ook nog zo dubbel. Mijn lichaam denkt nog dat ik zwanger ben. Ik ben nog nooit voor mezelf in het ziekenhuis geweest en dan loop je opeens met een status onder je arm door het hele ziekenhuis. Het is allemaal zo vreemd.

Bedankt in ieder geval voor de verhalen die ik op dit forum heb mogen lezen en hopelijk tot heel gauw. Heel veel succes met jullie zwangerschap.

groetjes Linda

Hoi. Ik heb precies het zelfde meegemaakt.
Ik raad je alleen aan om bedenktijd te nemen. Op miskraam.startpagina kan je een heleboel erover lezen.   Bij mij zat het ook al 3of 4 weken in me en het leefde niet meer. Bleef groeien. Maar na de echo leek het of er een knop in mijnhoofd werdt omgedraaid en na een week zag ik mijn buik minder straks staan. Daarna is het begin op gang gekomen. Een paar dagen wat licht bloedverlies. Ik heb de miskraam opgewekt met pillen. Moest 2 dagen van te voren pillen slikken en toen een dag in het ziekenhuis. Daar kreeg ik inwendige pillen en die wekte een soort weeen op. Je krijgt dan ook paracetamol.
Je moet in het ziekenhuis alles vragen, want ze vertyellen niet alles uit zichzelf. Kies zelf voor een curretage of pillen. Het kan allebei. Bij mij spraken ze ook gelijk over curretage. Dat doen de meeste mensen want dan maak je het mider mee. Je gaat dan(meestal) onder een lichte narcose.
Je kan ook vragen of je het vruchtje mag zien. Bij een curretage is het meestal niet meer te herkennen.   Het zit dan tussen al het andere bloedweefsel. Bij mij heb ik het wel gezien en mee naar huis genomen en thuis in de tuin begraven. ( het was bij mij weken en 6 dagen.)
Vandaag is het bij mij 2 weken geleden dat het is opgewekt. Heb er ondanks het verdriet wel een goed gevoel over. Het is gegaan zoals IK het wilde. Heb zelf een keer een chaggerijnige gyn weggestuurd want ik wilde een vrouw. Moest toen een andere dag terugkomen en toen kreeg ik wel een vrouw. Doe wat je gevoel zegt want jij moet erna mee verder en voor hun ben je toch 1 van de vele.

Heel veel sterkte.

hoi Wilhelmin,

bedankt voor je berichtje! Is dit ook jouw eerste mk? En hoeveel weken was jij? Dat kon ik niet goed uit je verhaaltje halen.
Ik wil gewoon dat het zo snel mogelijk uit mijn lichaam gaat. Ik ben best wel gespannen voor donderdag maar ja daarna kan ik het pas echt afsluiten. Ik heb nog steeds de hoop dat het er toch nog zelf uit gaat maar ja anders moet het donderdag maar gewoon gebeuren. We hebben inderdaad ook gevraagd of er pillen zijn ofzo maar daar werd dus negatief over gesproken!?!? Ik heb er nu wel vrede mee dat die curritage donderdag doorgaat en daarna zien we wel weer verder. Het is gewoon een enorme teleurstelling maar ja het stopt niet zomaar met groeien zeg maar. Er zal een reden voor zijn denk ik dan. Ondanks dat ik erg verdrietig ben kan ik dat wel relativeren gelukkig!
Jij ook heel veel sterkte verder he!

Hé meid,

Wat ontzettend kut voor jullie. Ik heb hetzelfde meegemaakt, en daarna een gezonde dochter gekregen, dus niet de hoop laten varen.

Mij hadden ze verteld dat het beste is als je lichaam het zelf afstoot, maar bij mij bleef ie ook vier weken zitten, en dat terwijl ik wel gewoon meende dat alles goed was.

Ik heb toen vrouwenmantel thee gedronken, kun je even googlen. Maar als ik eerlijk ben kan ik het niet echt aanraden, ik ben ontzettend gaan bloeden, en moest naar het ziekenhuis om gecurreteerd te worden, en dat was al helemaal geen pretje.

Sterkte ermee
X

Hoi Zwanger zijn. Hoe is het nu met je??????????????????

Ik ben heel lang moe geweest en heb nu ijzer. Wij gingen toen voor een echo. We dachten dat ik 12 weken was maar het leefde niet meer bij 8 weken en 6 dagen.

Het is mijn 1e miskraam maar ik heb wel kinderen. en jij?

Terug
Bovenaan