ik ga jullie verlaten

He Allemaal,

De zin in het onderwerp doet het ergste vermoeden....maar ik ga even lekker 2 weken op vakantie!!!!!!!!!!!!!

Dus meiden ik hoop op mooie berichten als ik weer terug ben.
Ik ga echt volop genieten van de mooie stranden, het lekker uit eten gaan en vooral het   uitrusten.

Tot over 2 weekjes,

Corina

Lieve Corina,

Ik hoop dat je lekker even kunt genieten van mooi weer, lekker eten en vooral ook elkaar...

We zien je hopelijk over 2 weken weer uitgerust terug!

liefs,

Zwaan

Hey Corina!

Joh, lekker, weet je dat ik stikjaloers ben? Ik wil ook zo graag lekker op vakantie. Nah, ja misschien in het najaar.
Geniet, lach, zon en leef!!!
Go Girl!!!

xxx Jeannette

Hoi Corina,

Ik dacht inderdaad even dat ons helemaal wilde loslaten, maar gelukkig, je gaat met vakantie. Ik wens je heeeeel veel plezier en vooral veel zon, want dat hebben we hier momenteel niet. Ik ga zelf ook a.s. donderdag naar mijn ouders in Spanje samen met mijn zoontje en mijn vent komt in het weekend even overgevlogen. Wel zo lekker gewoon even weg van alles en niks meer aan je hoofd. Laten we genieten Corina, het kan zeker geen kwaad en we komen er vast weer sterk en goed gemutst van terug!
Ik spreek je daarna wel weer!!!
DAAAAAG,
groetjes Ange

lieve Corina,

Hoi meis, ik wil je nog snel even een fijne vakantie toewensen en een goed bericht maandag voor je wegvliegt.

Ik zal aan je denken en dan hoop ik dat ik je na je vakantie weer spreek op msn.

Maak er een gezellige tijd van ,want dat verdienen jij en je vriend met gemak wel.

Veel plezier en heel veel liefs Hester  

Terug
Bovenaan