ik ga jullie verlaten!!!!

hoi zwangere dames,

dacht toch echt dat het deze keer goed zo zitten, heb 2 echo ´s gehad die erg goed waren. Het groeide goed had overal last van misselijkheid zere borsten ontzettend moe en al een behoorlijk buikje. Maar na 9 weken komt er een eind aan helaas zit al snikkend dit te typen. Het begon als een normale dag vandaag tot vanmiddag ik ging naar het toilet en wat zag ik bloed, ik heb eerst even goed gevloekt en was heel erg boos nu ben ik verdrietig. Dit was mijn 5e zwangerschap, gelukkig heb ik 1 gezonde zoon en die troost mij super lief en daar kan ik echt van genieten.

Nou hoop ik dat er niet nog meer dames zo ´n periode krijgen want dat is echt niet leuk. Allemaal heel veel plezier met zwanger zijn en alle kwaaltjes. En in februari allemaal een goede bevalling toegewenst van

mamavanla doei

och jeetje...

ik wil je allemaal lieve dingen typen, maar weet uit ervaring dat je er heel weinig mee kan.
wel hoop ik dat je je verdriet een plekje kan geven.

een dikke knuffel in deze moeilijke tijd.
als je zin hebt om even te mopperen, of gewoon je verhaal kwijt wilt.. geef maar een gil.

liefs en een dikke knuff
Carina

O, mamavanla wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens je heel erg veel sterkte met opnieuw een groot verlies... Ik hoopte zo met je mee dat het nu goed zou gaan!

Nogmaals sterkte!

Liefs Kat

achhhhhhhh....wat vreselijk weer en al de zoveelste keer he meis....wat ontzettend oneerlijk toch...zeker na 2 mooie echo's en een goed begin.....heel veel sterkte en hopelijk schijnt er weer een keertje een mooi zonnetje voor jullie!

liefs sweety

Hoi mamavanla,

Wat schrik hier van zeg. Dat je na twee mooie echo's dan dit mee moet maken. Hoop dat voor jullie dat het snel goed zal komen met de tweede kinderwens.

Super veel sterkte,

Margot

Hoi,

Wat is het toch oneerlijk! heb je 2 echo's gehad, denk je dat alles goed is....en dan gebeurd er dit!

Ik hoop voor jullie dat het de volgende keer wel mag lukken!

Sterkte!

Terug
Bovenaan