ik ga jullie voorlopi even verlaten

A

Anoniem

Guest
Hoi dames.
Ik ga jullie voorlopig even verlaten. Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan komt de kinderwens op een laag pitje. Mijn vriend wil dan toch liever even wachten tot volgend jaar voorjaar omdat hij in februari maart geopereerd moet worden aan zijn arm en omdat hij liever eerst wil verbouwen
(wat we moeten als de derde in aantocht is), voor we zwanger zijn.
Grr was zo boos op hem. Net nu mijn cyclus weer de oude lijkt te zijn. Blij maken met een dode mus noem ik dat. eerst ja zeggen en dan ineens nog even niet.Had hij zich dat nou niet ff wat eerder kunnen bedenken?! Ben echt een beetje sjagerijnig nu.. nou ja ik heb geen andere keus dan me er bij neer te leggen en hopelijk is het dan snel weer maart...

Ik wens iedereen heeel veel succes deze maand en als het niet lukt hoop ik dat iedereen snel een mooie positieve zwangerschapstest in handen heeft.

veel liefs
van mij

jeetje dat is wel ff balen zeg! kam me voorstellen dat je boos op hem was...zou ik ook zijn meid!
hopen dan dat het deze ronde raak is;-)
en anders hopen dat het zoweer maart is....en we de winter des doods hebben overleefd whahaha wat ze voorspellen!
liefs

bah wat balen.
ik zou ook helemaal over de rooie zijn, mega boos zou ik er van worden. hopen dat het raak!
ik zal voor je duimen!!!

hey meid! Jeetje dat is flink balen! Dat had hij zich idd misschien ook wel eerder kunnen bedenken.. Bij ons was het wel, niet, wel, niet.. Ik was er zeker van maar mijn vriend twijfelde heel erg en toen heb ik gezegd ik wil nu weten waar ik aan toen ben.. Toen goed gepraat en de voor een tegens naast elkaar gelegd en toen zei hij, ja waarom eigenlijk wachten.. Waarop.. Ik heb hem tijd gegeven om erover na te denken en toen heeft hij gezegd dat hij het ook graag wilt.. Het duurd tenslotte zoiezo nog 9mnd voor het er is.. En dan nog maar afwachten wanneer het mag lukken..

Ik hoop voor jou dat het nu gewoon raak is en anders dat het snel maart is!

Liefs Renate

Hai lieverd,

Sjow! Dat is flink balen zeg!! Logisch dat je chagrijnig bent, neemt niemand je kwalijk hoor! Ik hoop voor je dat het snel Maart is en dat jullie weer (vrolijk) verder kunnen. (sorry, heb je nu weinig aan)

Ik hoop dat als je er weer bent, ik weg ben van dit forum maar je weet het niet....Bedankt voor al je lieve woorden en hou je goed!!

Dikke knuffel Lynn

Jeetje meid balen zeg! Zo heb je in ieder geval de tijd om je cyclus op orde te krijgen zodat je er daarna vol tegenaan kan ;-)

Groetjessss

Jeej!

Wat balen!!! Hopelijk vliegt de tijd en is het snel maart! Snap idd best dat je nu erg chagie bent..
Kop op!
Liefs Daisy

bedankt voor jullie reacties.
Vandaag wat roze afschijding dus ben bang dat ik toch echt moet wachten tot volgend voorjaar.

Terug
Bovenaan