Ik ga me nu toch zorgen maken

A

Anoniem

Guest
Al vanaf eind mei ben ik aan het kwakkelen met een hardnekkige verkoudheid. 1.5 week geleden werd het een bijholteontsteking. Via de HA een kuurtje gekregen en gelukkig leek ie aan te slaan. Jammer genoeg is het toch weer teruggekomen en maandag ben ik bij de HA langsgegaan want van de kuur kreeg ik ook last van een schimmel (jakkes)
Er moest iets gebeuren, en snel, want zo kan er niet geklust worden.
Nu heb ik een aardige en meelevende HA die ook alles weet van ons verlies en de wil om weer zwanger te worden etc. Hij wilde me wel een zware kuur geven die niet geschikt is als je zwanger wilt worden, we hebben netjes bekeken wanneer mijn ovulatie is en hij kwam tot de conclusie dat hij me maximaal drie dagen kon geven. Nou prima, want zo kon ik ook niet doorgaan. (Net de laatste pil ingenomen en ik voel me al veel beter)

Waar ik me nu een klein beetje zorgen om maak, zouden de werkzame delen van de kuur toch zo lang doorwerken dat het alsnog effect kan hebben op een zwangerschap.
Ik geloof mijn HA wel hoor maar nou ja, jullie snappen het vast wel...

Liefs Mamamijn

Ik kan me best voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar weet dat een HA hier zeker dingen van weet. Evt kun je ook langs de apotheker gaan om na te vragen. Die weten vaak net iets meer uitleg te geven over het medicijn.
Wel goed om te lezen dat je je weer beter voelt. Hopelijk blijft dat zo! :D
Veel klusplezier!

liefs,

Hoi mamaijn,

Ik denk dat zo'n arts echt wel het zekere voor het onzekere neemt hoor. Maw als hij zegt dat het kan dan zou ik daar gewoon op vertrouwen, zeker omdat hij jullie achtergrond kent en weet waar je mee bezig bent. Ik zou me er niet te druk over maken.

Veel succes met klussen!

heyhey,

Wat een gedoe zeg! Ik denk dat je in dit geval je huisarts wel kunt vertrouwen, hoor. Als hij zegt dat het geen kwaad kan, zal dat zo zijn. Als het je echt niet lekker zit, kun je altijd een maandje rust nemen natuurlijk.

Wel fijn dat de kuur aanslaat en je je al een stuk beter voelt!

Liefs Daisy

zo denk ik erook over, artsen zoeken dat soort dingen wel uit. Succes
groetjes
Elise

Terug
Bovenaan