Ik ga mijn vriend ten huwelijk vragen!

A

Anoniem

Guest
Oh meiden, nu ik het echt zo typ word ik toch wel nerveus!

We zijn al 10 jaar samen, 3 jongens rijker maar nog geen ring aan m'n vinger..Als ik op hem moet wachten, kan ik straks met mijn rollator naar het gemeentehuis denk ik.

Nu heb ik bedacht dat ik het maar ga doen (enthousiast geworden door jullie verhalen, thanks voor het onderwerp Linda!)
Op oudejaarsavond zouden we eerst heeeeeel veel mensen krijgen, maar ik heb iedereen afgezegd met de smoes dat vriendlief moet werken (niet heel raar in zijn vak, gebeurt vaker)
Dus zei ik tegen hem dat we dan wel gezellig samen zouden vieren omdat iedereen iets anders had (liegen is nietmijn sterkste kant)

De jongens gaan gewone tijd naar bed en omdat wij champagne zo lekker vinden, starten we daar al mee rond 20 uur (altijd..) Ik heb bedacht dat ik dan een mooie zegelring in zijn glas leg....
De ring kan ik volgende week maandag ophalen. Een A (ik) een S, B en J (de kindjes) erin gegraveerd....

Waaaaaaaaaaaaah! spannend!
Gaan we vast en zeker knallend het nieuwe jaar in!

Liefs, Anouk

SPANNEND EN HELEMAAL FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik krijg helemaal plaatsvervangende kriebels!! Hou ons op de hoogte en kei veel plezier en succes!!!!!!

Wat leuk bedacht! Dat gaat een heel leuk oudjaarsavond worden!

(Ik vind het ook al helemaal spannend!)

Ik wens je een heeeeeeeeeeeeeeeeele leuke avond alvast!
Groetjes Babybelle

wat een leuke reacties! Nu zit ik helemaal te bibberen! hahahaha, ik vind het heel leuk (ik weet zeker dat hij het ook leuk vindt) maar toch...ik vind het ook MEGA spannend!

nu maar m'n mond houden....

xx en heel erg bedankt voor het meeleven!

Hoi Anouk,

Natuurlijk moet ik even reageren op je leuke berichtje!!!!
Wat een ontzettend leuk plan heb je uitgedokterd om je vriend ten huwelijk te vragen, hij zal wel erg verrast zijn, dat weet ik zeker.

En heerlijk toch dat je er de kriebels van krijgt! De voorpret is vaak even leuk als het moment zelf.

Ene, wel erg leuk dat mijn verhaal je op een goed idee heeft gebracht.

Uiterard horen wij graag wat zijn antwoord is en hoe het moment is verlopen. Veel plezier met de voorpret.

X Linda

Hi!!

Wat een leuk idee en wat spannend!!!!!!!!

Ik wens je alvast een hele super leuke avond en dat ie maar zo mag verlopen als jij in gedachten heb!!!

En geniet nu ook van de voorpret he, al die kriebels!!!!!!!!!!

xxxjes

Oooh wat spannend zeg! Veel plezier enne mondje dicht he tot die tijd!
lfs ing

whaaaaaah leuk.......Stoer dat jij de stap gaat zetten hoor.....
Spannend dat wordt een superjaar 2009.

Terug
Bovenaan