ik ga morgen of vanavond testen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

nou mijn vriend heeft vandaag al een test gekocht........dus ik ben net terug van mijn werk en dan ligt het toch wel te branden in mijn handen....

dus wie weet doe ik het straks nog even... kan dat eigenlijk om 23.00 uur..

ach ja en anders dan doen we het morgen ochtend opnieuw.

vandaag wel de gehele dag misselijk geweest...... en dan toch honger gevoel hebben.. alleen als je dan wat wilt eten dan zit je met hele lange tanden te eten .. mmmmmhhh vreemd!!!!

ik laat het jullie morgen wel weten..

liefs tobi

Hoi hoi

Even voor het geval ik je niet meer spreek vanavond.......

HEEL VEEL SUCCES!!!!!!!!!!!!!!

Dikke kus meis, en sterkte
Liefs Annet

Hoi Tobi

Ik ga zometeen werken en zal de hele dag voor je duimen.
Heel veel succes ermee.

Veel liefs Ronda

hoi hoi

nou helaas ik ben niet zwanger...... zo dat staat confronterend... bij een dig. test...

maar voel me dus absoluut niet lekker gisteren.. misselijk en moe... ws virussje ofzo dan.. nou voor wat mij betreft dan mag ik ook wel weer ongi worden nu hoor...

en ben ik het maandag nog niet dan doe ik het maandag wel weer opnieuw..

tobi

p.s vandaag dag 35

hoi tobi,

wat rot zeg voor je. hopelijk komen de rode duivels snel of krijg je alsnog een positieve test.

ik zit inmiddels op dag 42 en nog steeds niet ongi. heb nog steeds weinig last ergens van. moe, af en toe hoofdpijn, soms misselijk, vaak plassen en temp hoger dan normaal.

ik wil zondag of maandag opnieuw gaan testen.

ik duim voor ons allebei.

groetjes mirthe

hmmm das inderdaad wel een beetje sh*t.....beetje heel erg!!

en echt confronterend he dat er zo baf boem niet zwanger op staat.
nou ik hoop dat je gewoon iets te vroeg hebt getest!!!
We wachten gewoon nog ff met je mee in spanning!!

spreek je gauw weer,

liefs Bri

Ha luitjes,

Ook ik zit in hetzelfde schuitje. Had zondag mijn NOD, maar was niet ongi geworden! Ik helemaal blij, maandag een test gedaan: negatief. Nou had ik het 'geluk' dat dit bij mijn zoontje ook zo was. Donderdagavond ben ik dus heel blij (want ik ging er echt vanuit dat ik zwanger was) aan de tweede test begonnen. Schrok ik even dat er deze ook negatief was.... Vrijdagochtend nog weer gedaan: ook negatief.

Maar goed. Ik ben nog steeds niet ongi en voel me toch echt anders dan anders. Dus de huisarts maar even gebeld. Die gaf aan dat ik volgende week nog maar een keer moest testen (als ik natuurlijk niet alsnog  ongi wordt). En  als die  test dan weer negatief aangeeft, mag ik langskomen voor een bloedtest.  

Raar verhaal, maar ik zal vast niet de eerste zijn. Dat blijkt maar weer dat jullie ook zitten te wachten op ofwel een positieve test of dan toch maar ongi.

Volgende week  dinsdag ga ik weer testen.... Spannend voor ons allemaal en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs,
Joline

balen meid,
het duurt soms ook allemaal te lang he?
en inderdaad als je dan   een test doet en het is neg.
dan heb je echt zoiets van word nu maar ongi want
anders word je helemaal gek!!of je gaat weer aan die test twijfelen
van zal die het wel goed doen,maar kom op de volgende x
is het gewoon raak
p.s blijf na de seks ff 10 min op je rug liggen als het zaad niet al te sterk zou
zijn dat weet je maar nooit dan kunnen ze misschien toch nog ff verder zwemmen
ja ik weet ook niet meer wat ik moet geloven maar op en gegeven moment dan doe je gekke dingen haha
succes en we spreken elkaar
gr voetbalgek xx

Terug
Bovenaan