WAUW Ik heb er helemaal zin aan. Ik weet, deze topic hoort hier niet ècht, maar ik MOET het gewoon effe kwijt.
Het verhaal in het kort:
Mijn oom, tante, nichtje (die 1 jaar jonger dan mij is) en neefje zijn 18 jaar geleden naar Aruba vertrokken ivm met werk. Mijn vader is afgelopen 2 weken op bezoek bij zijn broer geweest daar en kwam met de volgende mededeling terug:
Esther (mijn nichtje) woont inmiddels op zichzelf op Aruba (pal aan het strand) en moet voor stage de gehele maand mei naar Nederland. Nu heeft ze graag dat die maand haar appartement bewoond is. Ze heeft namelijk een kat die verzordt moet worden en ze weet dat er genoeg liefhebbers zijn voor een weekje Aruba in haar familie-kennisen-vriendenkring.
Nu vond mijn vader (en diens broer) dit wel een leuk idee voor mij en mijn jongste zusje. Sinds ze 18 jaar geleden vertrokken zijn, is Aruba namelijk mijn droomland bij uitstek.
Dus ik als een bezetene vrij gevraagd voor de laatste week van mei, en mijn zusje heeft hetzelfde gedaan. Vanmorgen kreeg ik het verlossende smsje van haar dat ze ook vrij is.
Ik heb direct een e-mail gestuurd naar m'n nichtje om de laatste week van mei (22 t/m 29) voor ons te reserveren.
WAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Grote kant dat deze big momma dus d'r billen zit te bruinen in de arubaanse zomerzon komend voorjaar. JIEHAAAAA
Even een voorproefje:
Zucht....
Groetjes een hele happy M.