IK GA NAAR ROBBIE WILLIAMS!!!!!!!!!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wij hebben zowaar via allerlei wegen (nogmaals bedankt Cynthia) 6 kaarten voor Robbie Williams kunnen bemachtigen en er zijn er ook alweer 4 verkocht. (oa aan mijn schoonzus die helemaal uit haar dak ging)

Ik ben zooooooooooooooooooooooo blij!!!!!!! Het zal zo tegen de laatste tijd dat ik dit goede nieuws effe nodig had en ik heb er ZIN IN!!!

Ik heb met mijn schoonzus een deal gemaakt.Ik heb namelijk nog 2 zit en 2 staankaarten. Als ik zwanger ben tegen die tijd door de IVF's (of deze laatste IUI) dan neem in de zitplaatsen en dan gaat zij op het veld staan en als het zwanger worden niet lukt dan neem ik de veldkaarten en dan ga ik volledig uit mijn dak!
Ik wil namelijk niet met een zwangere buik tussen al die duwende meiden staan. Dan maar zitten en dan ben ik toch bij ROBBIE WILLIAMS geweest!!!
Het kan ook goed zijn dat ik net rond die datum IVF heb maar dan kan ik nog gaan want de kaarten zijn van verschillende data. Helemaal goed geregeld dus!!!!!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh!

Wie van jullie gaan er ook naar een van de concerten??

lfs inge

Hai,

Wauuuuuuw!! Geweldig!!!!!!!!!!!

Meid, geniet er van. Ga lekker uit je dak en mocht je zwanger zijn, doe je dan inderdaad lekker rustig aan?

Alvast veel plezier!!!

Groetjes sabrina (sab)

Hoi Inge,
Gaaf he! Een hele lieve collega van mijn vriend heeft zaterdagochtend vroeg in de rij gestaan en nu gaan wij de 21e. Ik heb geen idee het hoeveelste concert het is maar dat maakt mij niks uit. Ik ben er bij. Volgens mij hebben we zitplaatsen in de eerste ring. Het duurt nog best wel een hele tijd maar wie weet wat voor leuke dingen er in de tussentijd gebeuren..........

Genieten ga ik zeker Sab!

De 21ste is het eerste concert Noortje. Dat is op woensdag.
De 22ste, 24ste en 25ste zijn er ook concerten.

Ik heb zitplaatsen voor de 22ste en veldkaarten voor de 25ste. Ik heb een deal met mijn schoonzusje. Zij heeft  kaarten van mij overgekocht en op het laatste moment bepalen wij of we gaan staan of zitten. Als ik zwanger ben dan gaan we zitten en als ik niet zwanger  ben dan gaan we staan.  
Ik hoop natuurlijk dat ik  moet zitten!!!!

Ik  heb vanmiddag de muziek dvd zitten kijken en die is goed!!!!!!!!!! Ben net een  31-jarige puber!

lfs inge

Ik  ga ook naar Robbie Williams, en wel op 22 juni 2006.
Ik heb een staanplaats.
Tegen die tijd hoop ik dan bijna 8 maanden zwanger te zijn, maar dat weet ik pas donderdagmiddag, als ik de zwangerschapstest in het ziekenhuis krijg.
Maar ik wil mijn staanplaats van 22 juni toch maar voor de zekerheid omruilen voor een goede zitplaats bij het podium voor op 24 of 25 juni 2006.
Wie van de dames wil mijn kaartje (veld) ruilrn voor een zitplaats ongeveer naast het podium?
Mail dan naar: myrawever@hotmail.com

O ja, ik woon in Venray, dus het zou  fijn zijn als je ergens tussen Roermond en Boxmeer zou wonen, dan kan ik zelf naar jullie toekomen met mijn scooter.

Groetjes Myra36 (heb nu al voorpret voor Robbie's concert, hihihi)
Dus ik lijk ook net een 36-jarige puber.

Hee Myra,

Ik heb kaarten voor Vak 406 rij 4  (heb staan en zit) en ik heb geprobeert op marktplaats mijn veldkaarten om te ruilen voor betere zitkaarten dan 406 maar het lukt niet helaas.
Zitplaatsen zijn er genoeg maar erg veel helemaal tegenover het podium en dat is een eind weg!
Ik hoop dat het jou wel lukt!

gr.Inge

Hoi Inge,
Ik ga ook naar Robbie, of hoe mijn man hem noemt 'rubbere robbie'. we gaan 21 juni en hebben zitplaatsen. Ik heb afgelopen zaterdag 2 uur in de kou staan wachten bij de Free Record Shop.

Bij ons is vandaag bekend geworden dat we komende cyclus gaan starten met IUI. Ik vind het hartstikke spannend, maar ben ook heel blij, want dan hebben we eindelijk kansen om zwanger te worden. Nu heb ik al 11 mnd geen eisprong en dus ook 0%kans.

Hopen dat 2006 ons een gezond kind gaat brengen, die al bij Robbie Williams is geweest.

Groeten, Randa

Nou inderdaad dat zou leuk zijn! Dan kunnen we tegen onze kinderen zeggen dat ze al eens naar een concert van Robbie zijn geweest!!!!!!!! Ik vind dat we hier maar voor moeten gaan!!

lfs inge

Terug
Bovenaan