ik ga om de 10 min kijken of hij nog wel leeft.

A

Anoniem

Guest
normaal is hij altijd om 7 uur al wakker, maar nu slaapt hij nog steeds, opzich heel lekker, maar ik ben steeds bang dat hij stikt ofzo, dat hij niet slaapt maar........

continu weer naar boven om te kijkne dus, de baby phone kan ook niet aan want het is voor de babyphone te koud op het kamertje waardoor die steeds begint te piepen.

eigenlijk moet ik van dit moment genieten, maar dat lukt niet echt.....

en is hij al wakker en heb je een geruster gevoel.
ik had dat ook een tijdje geleden sliep hij echt lang uit, ik dacht ook hetzelfde
vandaag sliep hij weer uit en heb ik ook lekker kunnen uitslapen
dus als het vaker gebeurd wen je er weer aan en maak je niet meer druk.
succes voor als hij nog zou slapen!!

he je laat me schrikken met zo'n titel!

Maar ik kan het me voorstellen. De 1e x keer dat Berend snachts 5 uur achter elkaar doorsliep (i.p.v. om de 2 uur willen drinken) heb ik peentjes liggen zweten in bed. Het was de zwaarste nacht!!

hoi hoi

ik wou alleen even reageren op je babyfoon(dat je hem niet kunt gebruiken enz.)
Ik had dit probleem ook(in de zomer gaf ie steeds te warm aan),maar je kunt de temparatuur dus wijzigen waarbij hij gaat piepen,dus als ie bij 17 graden(ik noem maar wat) gaat piepen moet je de instellingen van 17 naar bijvoorbeeld  14 zetten,dus dan gaat ie pas piepen bij 14 graden..

snap je het nog? hihi

groetjes marjolein

Nou? Hoelaat werd meneertje wakker? Wel lekker hoor, zo lang uitslapen. Maar ik snap heel goed dat je steeds ging kijken. Zou ik denk ik ook hebben gedaan.
groetjes,
Ruth

Ik kan het me wel voorstellen..
Is inderdaad een eng gevoel.

Maar ik ga ook heel vaak naar hem kijken terwijl we in een flat wonen
en ik zijn deurtje altijd op een kiertje hou.
Ik kan er niks aan doen maar ik ben ook bang dat hem iets zal overkomen.
En wil het altijd controleren..

Ik heb dat gehad met snachts doorslapen. Mijn zoontje werd altijd rond 3 uur snachts wakker voor een nachtfles. Op een nacht schrok ik zelf wakker om kwart over 3. Even kijken en hij sliep gewoon, om half 4 weer kijken, om 4 uur weer kijken. Toen ben ik even ingedut en om half 5 schrok ik me rot, manlief wakker geschut of hij misschien al een fles had gegeven en mij had laten slapen, maar nee. Om half 6 werd Thijs wakker!!
Hij had lekker de hele nacht doorgeslapen maar mama was bekaf sochtends.

half 11 was hij pas wakker!!!! en wat denk je 12 uur ging hij gewoon weer slapen en om half 5 weer een slaap en gewoon om half 10 weer naar bed, ik denk dat hij het echt nodig had.....

mayotje@
bedankt, ik wist dat helemaal niet, ik heb de temperatuurspiep nu gewoon helemaal uit gezet, het is boven toch altijd koud, gewoon goed inpakken dus.

jannetje@
ja titel is wel even schrikken, maar ik vond het ook echt niets!, ik wou hem het liefst steeds even aanraken om te zien of hij dan zou bewegen, maar dat heb ik al een ker gedaan en toen schrok hij gelijk wakker, dat doe ik dus niet meer.

Terug
Bovenaan