Ik ga onder het mes!

Hoi allemaal,

Nou 't is weer zover. Heb de oproep gehad voor een operatie voor m'n endometriose, volgende week dinsdag. Ze gaan de verklevingen waar mogelijk weghalen (met een laser) en twee cystes verwijderen. Vind het best wel weer eng. Heb al een keer eerder een kijkoperatie gehad maar dit is dan toch iets heftiger. Moet ook 1 of 2 nachten   blijven en die algehele narcose gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Nou ja, tis voor een goed doel zullen we maar denken. Hopelijk doet m'n lijf het weer een beetje leuk daarna!
Haha, misschien moet ik meteen vragen of ik wat liposuctie  van m'n kont ofzo mag als ik toch onder narcose ben.. dan heb ik er nog wat aan!  

Ik houd jullie op de hoogte,

groeten Saar

HAHAHA! Ik heb toevallig hetzelfde gevraagd voordat ik onder narcose ging op de operatietafel. Zo van haal meteen effe een stukkie vet weg ok! Ze zeiden dat ze het gingen regelen.

Ik wil je even heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel sterkte wensen in het ziekenhuis! Het is inderdaad voor een goed doel maar ik kan me voorstellen dat dit het niet minder eng maakt! Ik ga voor je duimen hoor!

lfs inge

hoi saartje,

heel veel sterkte hoor we zullen allemaal aan jouw denken en duimen je weet ook waarvoor je het allemaal voor doet.

ik moet tot volgende week afwachten voor mij ongesteldheid of het weer komt of nu eens een keertje weg blijft. word ik gewoon weer ongesteld dan moet ik een kijkoperatie onder gaan waar ik heel erg tegen op zit tekijken maar ja we weten allemaal waarvoor we het ook allemaal voor doen.

nou saartje heel veel sterkte hoor en hou je goed meid.

groetjes van brenda ,

Heee Saartje

Ik wil je vanaf deze plek heel veel succes wensen voor de komende operatie .
Ik ben zelf ook   2 maanden geleden onder narcose geweest niet echt leuk als ik eerlijk ben .
Maar voor het goede doel hebben we veel over toch ???
sterktex
gr happywoman

Terug
Bovenaan