ik ga op reis en ik neem mee...

iedereen weet wel dat je kleertjes ed. mee moet nemen op vakantie.
maar wat zijn nou dingen waat je niet gelijk aan denkt, maar die wel heel nuttig zijn om mee te nemen?

vandaar het topic.. ik ga op reis en ik neem mee....

 
Dat is een hele goeie hoor!! Even denken wat ik zou meenemen....

Babyfoon,reserve lievelingsknuffel,(ik las in je reactie op mijn topic dat je ook borstvoeding geeft dus..) borstcompressen....

Ligt eraan waar je naar toe gaan, ik hoorde namelijk laatst dat iemand ergens naar toe ging en dat ze daar geen goede borstcompressen hadden. Ook zo lullig als je steeds vlekken heb ;-)

Een draagzak (al je daar gebruik van maakt)
Niet te veel luiers e.d.... dingen die (zeker weten) te verkrijgen zijn op je vakantieadres zou ik niet te veel van meenemen.

Fijne vakantie!
 
evt zo'n opblaasbaar badje kan je ook als box gebruiken!
En waar wij veel aan hadden was een opblaasbaar verschoningskussen! Ideaal, ooit eens bij de Etos gekocht!

Fijne vakantie!
Grtz!
 
paracetamol, thermometer, ors, draagdoek, buggy/kinderwagen, genoeg kleding ook dikke kleding. Als je kind potjes eet ook daar iets van potjes in het buitenland smaken vaak anders, luiers ook die zijn in sommige landen heeeel erg duur en losse luiers in de koffer nemen weinig ruimte in beslag.
Als je met het vliegtuig gaat maxicosi voor de vlucht zodat je niet je kind steeds op schoot hoeft te houden vonden wij ideaal.

 
ik verschoon Swen nu al vaak op een deken op tafel, dus die deken gaat lekker mee... is altijd handig!

zoogkompressen zou ik dus echt vergeten he! dat is een goeie!!!

ik hoop dat e rnog meer moeders reageren.. hoe meer tips hoe beter!
 
Voor de zekerheid toch een pak melk. je hoort nogal eens als iemand naar een heel warm land gaat dat de melk (al dan niet tijdelijk) wat terugloopt.
Waar ga je heen, hotel of kamperen? Verder zo'n zwembandje waar ze in kunnen zitten. en wat oude shirtjes voor in het water.
 
Terug
Bovenaan