Ik ga op vakantie en ik neem mee..

<p>Hallloo lieve papas, mamas en aanstaande ouders,</p><p>Ik heb de topic al eens geopent maar omdt we over 6 dagen vertrekken.  Dacht ik even checken of iemand aanvullingen heeft . En misschien heeft iemand anders ook wat aan mijn lijstje(baby van 5 maanden)</p><p>Ik ga op vakantie en ik neem mee;<br /><br />Kleren<br />- rompertjes<br />- jurkjes/broekjes/shirtjes<br />- 2 slaapzakken <br />- hydrofieldoeken<br />- twee kleedjes<br />- washandjes<br />- plastic slappertjes van zeeman<br />- 2/3 baddoeken<br />- badpakjes<br />- hoedjes<br /><br />Verzorging<br />- shampoo nutricia<br />- luiers<br />- luierdoekjes<br />- thermometer<br />- paracetamol zetpillen<br />- o.r.s tegen uitdroging<br />- vsm prikwegroller<br />- anti muggen en teken spray van etos<br />- zonnebrand 50 + <br />- 2 flesjes dr brown <br />- baby lepels<br />- sponsjes en dreft om flesjes schoon te maken</p><p>- sucodrem</p><p><br />Voeding<br />- Olvarit potjes<br />- Nutrilon 2 pakken just incase<br />- pap<br /><br />Speelgoed<br />- 2/3 speeltjes<br />- bijtring<br /><br />Mocht iemand nog een aanvulling hebben let me know.  <!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/share/clipdata_190601_131714_616.sdoc--></p><p> </p>

Een klamboe voor over je campingbedje! 
Die grote hydrofiele waren erg handig. 
Bakje wat in magnetron kan voor hapjes evt op te warmen. 
En als het er warm is ligt ze vooral in romper. 
Zonnehoedje vond ik ook wel must

Gaan jullie naar een warm land en (veel) zwemmen? Dan raad ik zeker een UV-zwempakje (lidl heeft ze nu online) aan met mouwtjes en broekspijpjes en een zwemband is ook leuk voor in het zwembad hoef je je babytje niet de hele tijd vast te houden. Daarnaast handig om voor de luiers zakjes mee te nemen waar geurtjes inzitten, gaat anders zo ruiken op je hotelkamer/appartement/huisje. Ik lees dat je hydrofielen meeneemt, neem je ook XXL mee en een badcape? Ook snoetenpoetsers handig om mee te nemen en een klein flaconnetje wasmiddel om met de hand de ergste vlekken er uit te kunnen wassen. Alvast een fijne vakantie! 

Top, heb het erbij gezet,
Ik had al een  uv pakje gekocht bij deh en m wel een maat te groot, maarja misschien haal.ik er nog een.

Geurzakjes heb ik ook gekocht thanx voor de tip. We gaan lekker naar hotel.

Bedankt voor julliee reacties

Terug
Bovenaan