ik ga poberen er mee te stoppen!!

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen ik ben net weer ong geworden!! ik voel me nu heel klote natuurlijk, ik zit nu in ronde 24 , ik heb 2jan in 2005 voor de laatse keer de prikpil laten zetten en nu is het maart 2007 en nog ben ik niet zwanger!! en iedereen heeft makkelijk praten om me heen , alles komt goed bla bla maar ik heb het nu effe helemaal gehad, en omdat ik nu dus een cyclus van 30 dagen had en de vorige maand een cyclus van 29 dagen en daarvoor iedere keer een cyclus van 28 dagen dus dat was wel goed maar nu wordt het steeds langer dus ook moeilijk om alles uit te rekenen enz....
dus ik wil nu effe een pauze gaan nemen en niet meer iedere dag hier gaan zitten kijken en alles uit te rekenen op babybrabbel, ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden maar ik heb er zo ook geen zin in en ik denk zelf dat het zo alleen maar langer gaat duren hoe meer ik er mee bezig ben dus ik ga het proberen om weer van het leven te gaan genieten en niet meer geleeft worden door mijn buikpijnen enz.....!
ik heb een besluit genomen en dat is : als ik in december nog niet zwanger zou zijn dan stoppen we ermee en ga ik alles verkopen en dan blijft het bij ons dochtertje en dan gaan we verder!! ik moet ergens een streep trekken want zo kan het ook niet langer ik draai zo door !!
ik hoop voor iedereen dat jullie snel zwanger mogen worden en niet er zolang over doen als ik!!! heel veel succes allemaal,
veel liefs wendy

Ik kan er niet anders van maken dan te zeggen: moedig van je!!
Hele goeie beslissing, zo is de lol ervan en word het alleen maar erger.
Hoeeee vaak hoor je wel niet dat vrouwen die er zooo mee bezig maar niet zwanger raken,
en juist op het moment dat die kracht komt en de vrouw zegt ik STOP ermee!!!
Dan is het vaak raak!!

Ik snap je keuze en zeg tegen je zet door!! idd pak je leventje op en ga lekker genieten!!!
het lukt uiteindelijk wel, echt!!

Liefs en een dikke knuffel Inanna!!!

lieve depri ja ik snap je helemaal ik heb over mijn eerst kindje 2 en half jar gedaan met tusen 4 miskraamen is zo hopeloos om elkens weer ong te worden he zo moelijk om er niet mee bezig te zijn tot ik hormoonen n gedient kreeg maar das was niet meer noodig was toen zwanger loop je wel bij een gyn????? nou meis heel veel sterkete liefs jolanda

Lieve Wendy,

Wat ontzettend rot voor je!! Ik snap heel goed dat je even afstand wil nemen omdat het je anders te veel wordt. Ik ben ook vandaag weer ongi geworden en wij zijn ook alweer een jaar verder voor de tweede. Ik weet dus hoe je je voelt. Heb vandaag weer tegen de tranen gevochten.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel hard voor je hoop dat je voor het eind van dit jaar zwanger gaat worden.

Lieve meid, sterkte ermee!

xx
Dile

Lieve Wendy,

Enige tijd geleden heb je mij moed in gepraat en nu doe ik het bij jou!
Geniet lekker van je man en dochter en probeer het een beetje los te laten, maar geef het vooral niet op.

Ik ben vorige week net ongesteld geweest en op het moment dat je net ongesteld bent geworden ben je zo diep teleurgesteld. Dat viel mij ook tegen.

Ik heb dus besloten deze maand niet te temperaturen, ik hoop het een beetje aan mijn afscheiding te kunnen zien en zo niet, dan volgende maand maar weer.
Ok ben ik  nu bezig om aan mijn conditie te werken en weer eens een paar kilo  af te vallen zodat ik mij wat lekkerder in mijn vel voel.    

Daarnaast is het weer prachtig met die heerlijke zon en dat helpt ook. We kunnen nu  weer lekker met ons kind naar buiten en genieten!

Heel veel plezier en ik hoop dat het ons allebei lukt!

dikke kus mama van MD

Lieve Wendy,

Heel moedig van je en inderdaad vaak zie dat als meiden zich er bij neer gelegd hebben het dan wel lukt.

Probeer gewoon lekker van je dochter en je man te genieten. Het is alleen moeilijk om het met je hart ook los te laten. Ik hoop dat je een beetje rust vindt en voor het eind van het jaar een tweede wondertje in je buik mag hebben.

xx Daantje

Hoi,

Ik vind het echt heel knap van je dat je deze stap hebt gezet!!
Ik wil je dan ook veel succes wensen!!

Groetjes Tamara

hoi wendy,
ik vind het heel erg voor je dat je weer ongi bent geworden.
het is iedere keer zo'n zware dobber als het zo is.
ik ben nu bijna acht maanden bezig en jij al zoveel langer.
kan het me gewoon niet voorstellen.
als jij denkt dat dit het beste is dan moet je gewoon je gevoel volgen.
ik hoop dat we je nog wel eens zullen horen maar dan met goed nieuws.
veel succes verder
gr liselotte

Terug
Bovenaan