ik ga verhuizen naar het andere forum

A

Anoniem

Guest
Dag meiden!

Ik ga naar het andere forum,want ik merk dat hier toch meer mensen bij komen die net bezig zijn,,of een aantal maanden bezig zijn..

ik ben totaal anderhalfjaar geleden gestopt,maar ruim een jaartje bezig,,ben zwanger geweest maar werd een miskraam..

heel veel sucses meiden,,ik heb het hier erg naar me zin gehad..

liefs maantje

veel plezier op het andere forum en als ik hier klaar ben met raad geven kom ik ook
(reserveer je een plaatsje voor me ? hihihi)

ihihihiih zal een plaatsje reseveren voor je liefs maantje

hoi maantje,

ga je toch naar een ander forum? je had het er van de week al over ga je naar het forum als het langer duurt??? mischien ga ik wel met je mee als ik me weer wat beter voel. vorigie week vertelde ik dat het eigelijk best goed met me ging maar heb nu een vette teug val. overdag gaat het redelijk goed al schieten er steeds beelden door me hoofd van mijn man en ons kindje ook de naam die we voor ons kindje hebben schiet steeds voor bij. maar s ´avonds als ik tot rust kom dan overvalt het me allemaal en voel ik me opeens ontzettend kut. en ik kan niet uitleggen waarom, ik keer helemaal in me zelf en alles is me teveel. mijn man vind het moeilijk hij weet niet wat hij moet doen. hoe doe jij dat toch om er nog steeds zo positief over te zijn.

groetjes en tot gauw natasjha

Hoi Maantje,

Ik ben net weer hier op het forum aan het kijken.
Bij mij heeft nr 1 anderhalfjaar geduurd en 3 miskramen dus geef de moed niet op...
ineens was het raak en bleef hij 'hangen'.

Sterkte

dan hou ik me daar maar aan vast , bedankt voor die opbeurende woorden elisa

dan hou ik me daar maar aan vast , bedankt voor die opbeurende woorden elisa

Terug
Bovenaan