Ik ga verhuizen.

Er is een wonder gebeurd!

Vandaag had ik een intake in Lelystad voor een woning waar je je eigen keuken en badkamer hebt, maar het toilet en wasruimte deelt. En door de weeks komt er iemand bij je kijken en helpen. En wonder boven wonder hebben ze me voorrang gegeven ivm mijn situatie en nu ga ik maandag verhuizen! Ik ben enorm blij en opgelucht..

Wou het even laten weten! ( Ookal is het misschien iets totaal anders dan wat jullie bezig houdt, omdat ik erg jong ben :) )

Liefs van een mama die morgen 13 weken is!

Hé, wat fijn voor je! Hoop dat dit je de rust geeft die je nodig hebt om je op je wondertje te richten.Vindt het écht super voor je!En goed dat er door de week iemand is die je kan helpen als dat nodig mocht zijn!

Hee wat een goed nieuws meid! Heb je verhaal gevolgd en ik ben zo blij voor je dat je kan verhuizen, echt een plekje voor jezelf en je ukkie......
Je zal dus ook geen last meer hebben van het blowen, drinken etc.... Echt super fijn!

Maak er wat moois van en vooral een fijn en veilig plekje voor jullie samen. :)

Liefs Lynn. (nov/dec mama)

Wat ontzettend fijn voor je!!! Gefeliciteerd!
Een heerlijk plekje creeren voor jou en je kleine. Ik wens je heel veel geluk. Hou ons op de hoogte hoe het met je gaat.

x

Yes yes yes! Wat super goed nieuws!!! Ben erg blij voor je. Zal een druk weekend worden om alles te regelen enz maar daarna zal je vast veel rust krijgen, en kun je je echt richten op je kindje. Top!

X

Terug
Bovenaan