ik ga vooor een 4e kindje wie ook????

A

Anoniem

Guest
hallo
ik ben pien en ga voor een 4e kindje wie klets gezellig mee ????

Hoi Pien,
ik hoop dat ik ook snel een vierde kindje krijg. Waarschijnlijk hebben we veel om over te kletsen.

groetjes

Hallo Pien,

Hier zijn we ook bezig voor nr. 4
Hoe oud zijn jouw kinderen? Ik heb een jongen van 6 meisje van 5 en weer een jongen van 2.
Op dit moment heb ik het alleen wel erg druk, help het is weer bijna december en alles komt weer tegelijk. Dat ik me wel ga afvragen hoe ik dat zou moeten doen met nog 1... Maar goed dat zal ook wel weer goed komen!
Groetjes LK

Ik heb er nog maar 1 maar hoop ook ooit eens een vierde kindje te krijgen. Wat een zegening dat je er al drie hebt, hopelijk dient nr 4 zich snel aan! Voor jullie beiden.... en dat je dan een goede en gezonde zwangerschap mag hebben waar je ook de tijd voor hebt om van te kunnen genieten...

Liefs

hoi

wij zitten in rode drie voor ons vierde kindje had vandaag mn ei dus je snap het is weer afwachten

gr ladymail

Hey ladymail, dan gaan we bijna gelijk op! Mijn ei zit er ook aan te komen. Dus druk aan het klussen!
Voor ons ronde 4. Begin wel een beetje ongeduldig te worden. Mijn man was vorige week ziek en had koorts. Niet bevordelijk voor z'n zwemmers, dus heb niet zoveel hoop deze maand. We hadden een beetje de tijd uitgetrokken tot april, maar dat komt dan nu toch angstig dichtbij! Nog ongeveer 4 kansen... Maar misschien dat ik het dan nog wel een maandje opschuif (of 2 als het nodig is...) Onze jongste is ruim 2 en wil wel voor z'n 3e zwanger zijn, anders is ie al bijna 4 wanneer we weer opnieuw beginnen. Op zich heel leuk, maar dat betekend wel weer opnieuw 4 jaar altijd gebonden zijn.
Kampen jullie ook met die gevoelens? En hoe oud zijn jullie kinderen?

he lieve kindjes bij ons is de jongste 5 en half bij ons speel de leeftijden geen rol het is meer het gevoel wat we er bij hebben. We hebben al die tijd dat wij getrouwd zijn een rot huweluijk gehad en we hebben elkaar de laaste jaren gewoon weer helemaal teruggevonden beetje op die manier en dan ga je overal over praten en dan komt er ook nog weer een kinderwns om de hoek kijken beetje op die manier beleven wij het

gr ladymail

Terug
Bovenaan