Ik ga voor IUI nummer 2.... helaas en heel erg spannend!

Hallo allemaal,

Onze vakantie in Turkije heeft helaas niet meegeholpen een spontane zwangerschap te weeg te brengen.
Na meer dan drie jaar verwacht je dat natuurlijk ook niet meer, maar een klein beetje hoop en veel verlangen is er natuurlijk wel.

Zoals jullie weten heb ik in Juni mijn eerste IUI behandeling ondergaan, en dat was totaal geen succes. Ik heb blijkt nu, door de hormooninjecties een overdosis oestrogeen aangemaakt en ben daar heel heel erg ziek van geweest, ik heb veel pijn gehad en had 40 graden koorts, verder heb ik 2 weken alles wat ik zo ongeveer ook maar at of dronk weer uitgekotst en was dus zo slap als een vaatdoek.

Toch heb ik besloten nu vol goede moed aan een nieuwe behandeling te beginnen. Als ik t niet doe dan blijf ik mijzelf ook maar afvragen ........wat als..........

Maar goed het risico dat ik weer dezelfde klachten krijg is natuurlijk groot.

Ik heb tegen mijzelf gezegt dat ik nog een keer IUI ga doen, met hopelijk nu wel resultaat (daar doe je het tenslotte voor, en dan neem ik die klachten maar voor lief)
Mocht ik nu weer ziek worden heb ik besloten voor een second opinion te gaan in het UMC.
Daar hebben ze toch misschien wat meer mogelijkheden en ervaring.

Nou goed zo zijn jullie weer compleet op de hoogte, duim voor me dat het goed gaat en hopelijk heb ik volgende maand eens een geweldig bericht te melden....................zucht...............ik wil zo graag en al zo lang...........het is maar oneerlijk verdeeld in de wereld............

Groetjes,

Cynthia

he bah meid weer niet gelukt , daar kun je toch zo van balen he ?
ik wens je veel succes in de volgende ronde maar , dan met een goed resultaat natuurlijk en hoop voor je dat je niet meer ziek gaat worden van de hormonen , let je een beetje op jezelf meissie ?
groetjes van janet

he bah meid weer niet gelukt , daar kun je toch zo van balen he ?
ik wens je veel succes in de volgende ronde maar , dan met een goed resultaat natuurlijk en hoop voor je dat je niet meer ziek gaat worden van de hormonen , let je een beetje op jezelf meissie ?
groetjes van janet

Heee Cynt,

Ook hier wil ik even een berichtje voor je achter laten!! Ik vind het echt zo sneu en rot voor je dat die ongi er toch weer gekomen is, en dat jullie super grote wens nog niet uit is gekomen, ik begrijp heel goed hoe je je voelt op dit moment, maar echt nooit opgeven er zijn zat meiden die uiteindelijk toch zwanger zijn geworden.

Wat ik nog tegen je wil zeggen is, kan je niet vragen of je andere hormonen kan spuiten tijdens de iui waar je niet allergies voor bent, vraag of er wat anders bestaat want om nu weer zo ontzettend ziek te worden vind ik eigenlijk geen optie, er moet toch wat anders zijn, of misschien als je hier de vraag stelt of andere meiden dit ook hebben meegemaakt ik bedoel of er ook andere meiden allergies reageren of te wel zo heftig reageren op de hormonen, of misschien kan je bij google kijken op het internet of er wat anders aangeraden wordt bij de iui.

Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen met de aankomende iui, ik zal aan je denken ok..

Heel veel liefs en heel veel knuffels van mij

Terug
Bovenaan