ik ga weer op dieet

A

Anoniem

Guest
heey meiden...

heb besloten om weer te gaan dieten...
hou alles netjes in een boekje bij wat ik per dag eet en wat ik doe...zoals huishouden, etc.
Ook ga ik vanaf vrijdag a.s na 9 jaar weer sporten...

wish me luck

Goed bezig zeg!!!ik doe nu het cambridge dieet! ben 2 week bezig en bijna 4 kilo eraf!! Jippie!! al is het wel afzien hoor en zodra ik (ooit) zwanger wordt moet ik direct gaan afbouwen...
een beetje een persoonlijke vraag...ben je veel te zwaar? ik heb zelf bij mij het idee dat ik daarom niet zwanger raak door me overgewicht daarom dit dieet...doe jij het ook daarom?
snap als je niet wilt antwoorden hoor ;-)
liefs

hey hey,
ik doe mee!!!!
ben nu toch ongi, en heb een cyclus van 6 weken. dus de komende weken kan ik er ook even flink tegen aan;):)
ook ik ben te zwaar (lees: veel te zwaar) maar heb alwel 2 zwangerschappen gehad met dit gewicht. maar ik wil er ook graag wat af.
mijn bmi is schrik niet 33.2.....
dus we gaan ervoor.
succes!!

ik schrik niet zo gauw van een bmi...zit ook op 31...Whatttttt hopelijk gauw minder maar vind eten zoooo lekkerrrrrrrrrr hihihi

cambridge is wel een zwaar dieet, dat weet ik van mijn schoonzusje.
Zij is net onlangs begonnen met afbouwen, maar was wel in 10 weken 25 kilo kwijt en door de goede begeleiding die ze heeft zit er ondanks vakantie ed. nog maar 4 ons bij in 6 weken.

Succes dames en hopelijk helpt het om hierdoor een wondertje te mogen krijgen.

@ neomi wil best antwoorden hoor...
Ben ook bang dat het door mijn gewicht niet lukt. Zit ook op een bmi van 33/34 mag 68kg wegen en ben 95kg
Ga niet alleen op dieet omdat ik dnk dat het dan beter lukt zwanger te worden.
Ben vorig jaar ook op dieet geweest en toen 10 kilo kwijt geraakt, Had toen veel last van mijn gewrichten.
Wil er niet weer last van krijgen en moet de hele dag staan op mijn werk dus lijkt het mij beter weer te gaan dieeten...
Maar hoop ook zooooooooo dat het dan sneller raak is....

liefs

Hallo dames,

Ik wens je zeker succes!! Ik heb zelf in 2009 Canbridge gedaan omdat ik na ziekte en dus thuis zitten aardig wat was aangekomen, ik ben toen in ong 6 weken 15 kilo afgevallen en ondanks dat ik gewoon kleding maat 40 heb wil ik toch nog een kilo of 7 afvallen, ben wel ietsje te zwaar en dus:

Ga ik vanmiddag weer naar m'n consulente om te beginnen met een nieuw avontuur!! Ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Succes meid en misschien kunnen we elkaar een beetje steunen, het is best zwaar!!

Liefs Lynn

Terug
Bovenaan