Ik geef borstvoeding

Hallo,

Ik geef mijn zoontje van 17 maanden nog steeds borstvoeding. Dat is wel erg raar nu ik zwanger ben. Zijn er meer meiden die tijdens deze zwangerschap nog borstvoeding geven? Het gaat nog steeds goed dus is er volgens mij geen reden om te stoppen.

pc

Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. Ik weet niet tot hoever in de zwangerschap, maar ik weet wel dat haar vk trots op haar was dat ze zo lang borstvoeding gaf!
Gewoon trots zijn op jezelf en lekker doorgaan!

Kaskes

(borstvoeding gegeven tot 11 1/2mnd, toen wilde zelf niet meer. Oei, wat heb ik gehuild, twee dagen lang!)

Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. Ik weet niet tot hoever in de zwangerschap, maar ik weet wel dat haar vk trots op haar was dat ze zo lang borstvoeding gaf!
Gewoon trots zijn op jezelf en lekker doorgaan!

Kaskes

(borstvoeding gegeven tot 11 1/2mnd, toen wilde zelf niet meer. Oei, wat heb ik gehuild, twee dagen lang!)

Allereerst echt super dat je nog steeds BV geeft! Ik heb het volgehouden tot 8 maanden, op het werk kolven in een bezemkast was ik echt zat en ze wilde op ene gegeven moment niet echt meer goed drinken...die drinkbeker werd toch wel interessant.

Lekker doorgaan met BV geven! Het kan nog erg lang in je zwangerschap...al moet je natuurlijk wel op tijd afbouwen voordat de kleine er is. (jaloezie van de oudste als dat hummeltje drinkt?). De Verloskundige zal hier ook wel advies in gaan geven!

Soucky

ik geef mijn dochtertje van 10 maanden nog 1x per dag borstvoeding en ik ben nu bijna 9 weken zwanger van de tweede. was vandaag bij de verloskundige en ook zij zei tegen mij dat ze trots op me was.

liefs tanja

Wat super dat je nog bv geeft!! Lekker mee door gaan, zolang jullie je er allebei goed bij voelen! Ik heb zelf tot 19 mnd gevoed, toen vond hij het zelf genoeg. Een mooier stop-moment was er voor mij niet.
Een kennisje heeft ook de hele zwangerschap bv gegeven aan haar dochter. Na de geboorte kreeg ze vaak nog de restjes, zeg maar.
Heerlijk nog bv geven zeg, ik kijk er ook écht weer naar uit!!

Groetjes Wendy

Hoihoi,

toen ik zwanger was van de 2e gaf ik de 1e ook nog steeds borstvoeding. Mijn dochtertje heeft nog 3 maanden gedronken en toen wilde ze ineens niet meer. Komt waarschijnlijk omdat je melk van smaak veranderd als je zwanger bent. Vond het wel jammer. Maar ja, vond het ook wel weer fijn dat ik geen 2 kindjes hoefde te voeden ;-).

xxx

Terug
Bovenaan