Ik geef geen borstvoeding meer........

A

Anoniem

Guest
Gisteren voor het laatst BV gegeven.
He, nu er echt mee gestopt. Mijn meisje is ruim 8 maanden en dronk alleen nog voor het slapen gaan. Nu heeft ze 3 tandjes en werd het toch wel minder prettig.
Ik vind het emotioneel een enorme stap en heb het er stomgenoeg best moeilijk mee.

Oh, ik weet nog heel goed hoe dat voelde en ik ben al met 2,5 maand gestopt!
Voelt toch een beetje als een afscheid hé, want het was toch altijd wel erg intiem.
Ik kan er nog een beetje verdrietig over worden als ik er aan denk, maar het ging echt niet meer.
Maar erg knap dat je het zo lang hebt volgehouden, hardstikke goed voor je meisje.
Sil

Vavavond dus voor het eerst zonder naar bed. En ze ligt zooooooo te huilen. He, maakt het nog moeilijker.
Maar, ik moet toch maar bij mijn besluit blijven.
Moeilijk he.

Ahh, ja zij zal het ook wel missen. Maar dat maakt het idd nog moeilijker.
Heel veel sterkte.
Sil

hoi, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt Onze oudste heb ik 6 maanden gevoed, en onze middelste 11 maanden. Thijs is nu bijna 9 maanden,en krijgt nu nog 4 tot 5 voedingen per dag,   en de gedachte dat het over 2 maanden zou zijn afgelopen vind ik helemaal niet leuk. Je sluit toch iets heel moois af.. Maar ik vind het een hele prestatie van jezelf dat je het zolang volgehouden hebt, deze tijd neemt niemand je meer af, dat was echt jullie moment Er zijn zoveel momenten om ook van je kleine te genieten. Ik wens je heel veel geluk, groetjes Wendy

Pfffff, echt moeilijk he. Ik wilde eigenlijk deze voeding geven tot ze een jaar was. Maar ze kan heel driftig zijn en druk doen. En nu met die tandjes, oej ik moet er niet aan denken wat ze dan bij me aan kan richten.
Denk dat ik straks maar lekker een wijntje inschenk om het leed wat te verzachten en een nieuwe periode in te luiden.

Hi,
Ik hoor hier eigenlijk niet, ben van zomer, maar wilde toch even reageren. Ik heb Lynn vandaag denk ik voor het laatst gevoed, er zit gewoonweg niks meer. Ze is nu negen maanden, ik vind het nog zo gezellig, maar denk dat Lynn er ook wel een beetje genoeg van heeft, ik wilde een paar dagen geleden stoppen omdat ik toen veel stress had, maar ik kwam erachter dat ik er nog niet klaar voor was om te stoppen, en nu moet ik wel.
Snik, ze wordt al groot.
X

Ha,

Wat een vreemd gevoel zal dat voor je geweest zijn.  Heeft ze uiteindelijk nog lang liggen huilen?
Maar wat goed dat je het zo lang volgehouden hebt! Dit pakt niemand je meer af.

Ik heb juist gisteren  1 voeding door een fles vervangen en wil verder langzaamaan afbouwen (ze is nu een half jaar). Heb tot gistermorgen getwijfeld of ik het wel echt zou doen, want hoewel ik niets van dat zweverige borstvoedingsgedoe moet hebben, ben ik het in de loop van de tijd wel steeds leuker gaan vinden.

Nou, neem een lekker wijntje om jezelf iets op te peppen.

Wilmi

Terug
Bovenaan