Ik geloof dat ik iedereen een beetje heb gehad.. Ik zit zelf ook met iets...

A

Anoniem

Guest
Zo daar ben ik weer

Zoals de meeste weten ben ik overtijd en heb 2 testen gedaan en allebei negative

Nu voel ik me aan de ene kant wel rot omdat

Van me eerste zag ik gelijk 2 strepen en was ik overduidelijk zwanger

en nu zie ik het niet

van me zus kreeg ik te horen dat me andere zus ook de eerste week negative

had en later positief maar daarna kreeg ze een miskraam.

Ik heb hier ook al een paar x gelezen dat vrouwen eerst negative testen

na ongeveer een week of 2 weken positief maar ook een miskraam hebben gehad

Ik hoop dat dit niet bij iedereen geld

Ik merk nu dat als ik niet blij durf te zijn en ook dat ik soms een beetje bang ben

om zwanger te zijn omdat ik misschien een miskraam krijg

Misschien zijn er vrouwen/ meiden die ook later pas positief tesde en dat die zwangerschap goed is gegaan

Alvast bedankt voor je reaktie

Oja en natuurlijk duim ik voor iedereen die zit te wachten op de nod

en de gene die aan het klussen zijn succes geniet ervan hihi

En de gene die er achter zijn gekomen dat het deze maand niet raak is

Jammer ik hoop dat het volgende maand jullie maand is

veel liefs natasja

Hoi,

Stressen zeg! Misschien weet je het wel maar wanneer je veel drinkt (bijv. water omdat je zo gezond mogelijk wil leven...) kan dit de concentratie van de urine beinvloeden waardoor een test negatief aan kan geven.

Groetjes Ineke

Ik had de eerste x testen vorige week maandag smiddags getest

en donderdag met ochtend urine en daarvoor niets gedronken

gr natasja

Hey meis

Wat rot voor je zeg. Maar toch moet je proberen om de slechte verhalen
een beetje los te laten. Anders komt er zoveel op je af dat is ook weer niet
goed voor je.
Ik wens je heel veel succes met het verdere verloop en ik duim heel hard
met je mee.

Veel liefs en groeten Simoontje.

hou je taai he

hey meid,

Een vriendin van mij heeft 2 jaar geleden ook een negatieve test gehad, tot 2 keer toe.
Was toch gewoon zwanger, en is hiervan bevallen van een gezonde dochter!!!!

Groetjes kaat..

Sterkte en suc6.

Bedankt Kaat zo iets doet me toch weer een beetje hoop geven

veel liefs natasja

hallo,

ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij...had woensdag ongesteld moeten worden en heb al 2 negatieve testen maar nog niks....even een vraagje had jij wel een ongi gevoel op de dag dat je het hoorde te worden?ik wel namelijk 2 dagen lang en dat vind ik vooral raar. ik merk dat het me behoorlijk bezig houdt en aan de ene kant natuurlijk hoop dat ik zwanger ben en volgende week een positieve test heb maar aan de andere kant heb ik zoiets van laat me dan maar ongesteld worden dan weet ik waar ik aan toe ben.ik wacht tot vrijdag af en als die dan nog niet positief is dan bel ik de ha...zoiets kan je dag wel beinvloeden he, ik ben nog maar 2 maanden bezig, maar goed het is wel spannend, nou ja ik duim voor ons beide dat we zwanger zijn en geen miskraam krijgen....

liefs leetje

Beste Sas,

Ben weer een beetje aan het meelezen op dit forum aangezien we graag zwanger willen worden van een tweede (pas in ronde 1 hoor, dus het kan nog wel even duren). Na het lezen van jou verhaaltje wilde ik toch even reageren. Bij mijn eerste heb ik getest na 1 week overtijd, maar toen was het echt negatief. Toen ik twee weken daarna nog niet ongesteld was heb ik getest en toen bleek ik zwanger. Inmiddels hebben we een gezonde knul van bijna 1,5 jaar. Wat ik maar wil zeggen: het kan écht, ik voelde niks  die eerste weken en was toch zwanger.  

Heel  veel sterkte en ik  hoop voor je dat je zwanger bent!!
Susan  

Terug
Bovenaan