Ik geloof het nog niet

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Zal me even voorstellen ik ben nancy (22) en heb een vriend rick (28) en wonen gelukkig samen met onze stafford pup en papagaai.

Ik heb hier eind vorige jaar ook op het forum gezeten maar hebben een miskraam gehad met 9 weken.

Daarna zijn we er gewoon weer voor gegaan maar niet echt bewust.
Mijn cyclus was heel wissel vallig, 33, 30, 28, 26 en vandaag was het 28 maar nog niet ongesteld dus dacht ga het gewoon even proberen (was net om 9 uur savonds) en nu staat er dus echt een kruisje.

Ik kan het nog niet geloven en zal dit echt wel zo zijn kan het geen vergissing zijn????

Wat denken jullie erover????

Hoop dat jullie even wat kunnen laten weten.

thanks en succes met jullie zwangerschap.

Hey,

Eerst en vooral proficiat met je zwangerschap,want normaal gezien is een streepje een streepje hoor,in jouw geval een kruisje :)
Zo'n testen reageren alleen op het hcg hormoon en heb je alleen als je zwanger bent dus ja dikke proficiat he...
Liefs orchideke

Hoi Nancy,

Onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap. Een streep is inderdaad een streep (of kruisje)
Lekker genieten!

Liefs Suus

Hallo dames,

ik wil ook zo graag gelukkig zijn maar voel soms een heel klein krampje en dan denk ik weer dat ik ongesteld moet worden.
Dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap de eerste paar weken. We hopen zo dat het goed gaat komen, we willen echt heel graag kinderen, en hoop nu dat het ons echt gegunt is.

Morgen ochtend ga ik nog 1 test doen en als die positief is ga ik er vanuit dat ik echt zwanger ben. Eigenwijs ben ik he,hihihi

Ben zo bang om weer teleur gesteld te worden.

Wanneer zijn jullie uitgerekent???

veel plezier met jullie zwangerschap geniet echt van elke dag.

Nou dames, ik geloof het nu wel heb vanmorgen nog een test gedaan en heeft weer duidelijk een kruisje aan.

Ik zal einde van de week de vroedvrouw bellen en vragen hoe nu verder.

Hoi, dus toch nog een keer een test gedaan! En nu lekker gaan genieten hoor.
Ik had de eerste weken ook regelmatig ontzettende krampen. Daar werd ik ook heel onzeker en bang van maar het hoort erbij.
Ik ben zelf 2 oktober uitgerekend van onze eerste. Nog vijf weken wachten dus, erg spannend.
Laat je het ons even weten als je bij de vk bent geweest?

liefs Suus

hoi nacy, proficiat hoor, probeer positief te blijven en te genieten van elk moment. in het begin voel je van alles en ben je regelmatig onzeker (ik wel ieder geval). na je eerste echo en controle   en je ziet het hartje dan krijg je  een geweldig gevoel van blijdschap houd die vast en nogmaals geniet van alles wat er gebeurt (ok bijna alles) het is een geweldige ervaring.

groetjes llinda moeder van Ben 19 wkn zwanger van de 2e

Hey!

Wat leuk zeg gefeliciteerd!!

Ik ben zelf nu ook 22 en raakte onverwachts zwanger..
Na twee testen denk je het zal wel.. maar?
Ik voelde ook overal krampjes en dingetjes in mijn lichaam dacht dat ik gek werd.

Eerst ben ik bij de huisarts geweest, die haalde de twijfel weg door mij alleen te feliciteren en me uit te leggen hoe betrouwbaar de test wel niet is!

Pas bij de eerste echo geloofde ik het echt! En bij de 2e echo zagen we het hartje kloppen toen was het helemaal super!

Wat iedereen al zegt, geniet van het idee en maak je niet druk dat is het beste voor je kleine!!

liefs, annelies

Terug
Bovenaan