ik geniet echt niet meer

lieve allemaal,
ik ga t ff van me af typen. ik geniet echt niet meer van mijn zwangerschap. ik ben toch zo onzeker geworden van die echo (of ik 8 tot 10 weken ben, en het is te klein dus wordt t een miskraam, of dat ik echt nog maar 5 weken ben, en het gaat goed)
ik durf er niet meer op te hopen. 's nachts droom ik ervan dat het fout gaat.alle pijntjes in mijn buik registreer ik. gelukkig heb ik overdag mijn werk, wat zo intensief is dat ik er minder aan denk. maar dan ben ik ook zooo afgebrand. En ik zal pas weer genieten als ik straks over drie weken een goede echo heb. Ik zou volgende week met mijn moeder gaan winkelen. Ik durf echt niks te kopen hoor!Niet voor mezelf en niks voor de baby. straks blijkt uit de echo dat t nog steeds niks is...
aan de andere kant probeer ik me echt vast te klemmen aan de positieve mogelijkheid. Ik had tenslotte pas ech 21 aug een lichte pos test en 23 aug een vette positieve test!! dus ik kan echt vijf weken zijn! OOOOh, ik hoop het zo!
dit moest ik ff kwijt.
liefs Marian
 
Lieve Marian,

Volgens mij zit er echt maar 1 ding op hoor en dat is dit te overleggen met je vk. Deze onzekerheid is heel begrijpelijk maar kan niet gezond zijn. Als ik jou was zou ik gewoon echt een echo eisen waarin ze alles precies na kijken.
Leg uit dat je hier gewoon knetter gek van word en dat je het zo niet meer drie weken lang vol houd met die onzekerheid.
Wat beterft je dromen, ik denk dat vele van ons dat wel herkennen. Ik word ook regelmatig badend in het zweet wakker en denk ik dat ik overal bloed zie. Dat toch terwijl het bij mij wel allemaal klopt tot nu toe. Bepaalde onzekerheden horen er wel bij maar het moet niet de overhand gaan nemen. Ook ik heb soms ineens ontzettend veel pijn maar volgens mij hoort dat er allemaal bij.
Ik hoop echt dat je de moed hebt om naar de vk. te gaan.

Dikke knuffel, Ank
 
Hoi Marian, Ik had de 20e ongi moeten worden en de 24e had ik een hele zwakke positieve test,de 26e een hele vette.Ik ben nu ongeveer 6wk.Als ik jou verhaal zo lees zou je zeggen dat je dan ook net zwanger bent ivm die test.Ik zal echt voor duimen en hopen dat het allemaal goed afloopt.Liefs Kreeftje.
 
die onzekerheid is me zo bekend, en ik denk wel dat de meesten daar echt last van hebben, ik weet dat het moeilijk is maar maak je aub niet te druk! ik zal heel hard voor je duimen dat je een beetje door deze moeilijke tijd heen komt, en dat je lekker kunt geneten van je zwangerschap! groetjes,
Zomer
 
he meiden,
ik kikker er echt weer een btje van op. gelukkig zei mijn mannetje ook nog dat t vast goed gaat, hij zegt: joh, je bent jong en t was in 1 keer raak. t komt gewoon goed. Ik moet ook wat meer vertrouwen hebben. tenslotte zat t keurig vast op de goede plek in de baarmoeder.. dus dat is alweer een zorg minder (geen buitenbrm) .
ik ga van mijn weekend proberen te genieten. lekker ontspannen..
liefs marian
 
Lieve Marian,

Ik kan je maar één tip geven: zorg dat die onzekerheid weggenomen wordt. Vraag of je zo snel mogelijk een echo kunt krijgen. Ze kunnen dan heus wel zien of het kindje gegroeid is ten opzichte van de vorige keer, dus 3 weken wachten vind ik echt onzin. Dit gaat niet langer zo. Ik zou zelf ook gek worden van onzekerheid. Je hebt echt duidelijkheid nodig. Ook al zou het toch mis zijn (wat ik niet hoop natuurlijk), dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Dan kun je dat gaan verwerken en verder gaan met je leven en misschien een nieuwe poging wagen .... Onzekerheid is echt killing. Kom op meid, doe er wat aan!! Heel veel succes!!

Groetjes,
Jacqueline
 
Terug
Bovenaan