Ik groei als een tierelier, maar kom niet in gewicht aan...

A

Anoniem

Guest
Is toch mooi zou je denken, maar ik vind het wel vaag.
Ik ben nu 10 weken zwanger van mijn 2e kindje en ik word met de dag dikker. Mensen vragen me al of ik al op de helft ben....nee dus.
Ik ben maar een pond aangekomen maar ik wordt wel steeds dikker.
Wie kent dit ook? Vind t zo raar namelijk. Dat had ik bij mijn zoontje echt niet.
Liefs Monique

hoihoi.....

maak je niet ongerust dat heb ik ook... ben nu in totaal 5 kilo aangekomen en volgens de mensen in mn omgeving moet dat meer zijn omdat ik volgens hun een enorm dikke toeter heb haha...

een vriendin van mij was 18 kilo aangekomen en daar zag je t eigelijk niet zo goed aan dat t zoveel was.... dus t verschilt echt per persoon   bij mij is t ook de laatste maand zo gegaan en ben nu 7 maand en die andere 6 maand eigelijk niks aangekomen...

liefs miranda

Hoi hoi,

Ik had in het begin dat ik wel aan kwam maar eigenlijk geleidelijk en overal een beetje. Na dat ik ruim over de helft was toen trok het in mijn taille weg en nu heb ik alleen een buikje het is net of ik een bal in heb geslikt draag echt vanvoren. Een vriendin van mij is nu 2 mnd geleden bevallen van een dochterje en die was 3wk te vroeg geboren en die was 28 kilo aangekomen ik ben nu rond de 15 kilo aangekomen. Misschien is het bij jou dat je eerst groeit en dat daarna de kilo's aankomen of niet. Je moet het eens aan je Vk vragen als je er bent.

Liefs Fruit Girl 36 wk zwanger

ach wees blij meid! ik zit nu op +20 kilo bij mij zagen mensen ook al vanaf 9 weken dat ik zwanger was en geloven ze me niet meer als ik zeg dat ik nog 7 weken moet. Er zit wel een nadeel aan snel een dikke buik krijgen en dat is dat je het sneller moe bent!

Maar ik zou ervoor tekenen hoor niet zoveel aankomen hahaha

Hé Monique,

bij tweede zwangerschap kan je het vaak sneller zien. Je buikspieren wijken eerder dan bij een eerste zwangerschap en je darmen komen  sneller 'naar buiten' zetten. Je spieren zijn al een keertje opgerekt en dat merk je. Daar hoef je dus geen grammetje voor aan te komen!

Groetjes,
Margrethe

Nou, ik heb precies hetzelfde!
Ik ben ruim 11 weken, heb echt al een buik maar sinds het begin vd zwangerschap ben ik zelfs een kilootje afgevallen. Ik eet echt waar ik zin in heb (eindelijk eens NIET diëten, wat een verademing!) maar ik heb niet zoveel zin om te eten.

Een verklaring bij mij is waarschijnlijk dat ik (te) zwaar ben. Mijn lichaam hoeft dus geen reserves op te bouwen en gelukkig snapt mijn lichaam dat ook, haha...
Mijn vriend zegt dat mijn kont minder dik is geworden. Het gewicht verplaatst zich dus gewoon.

Ik vrees echter dat we dit niet gaan volhouden...
Moet weer aan t werk, doeidoei.

Terug
Bovenaan