Ik gun jullie allemaal dit geweldige gevoel Strooooooooooooiiiiiiiiiii

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nu 5 prille weekjes zwanger van  de tweede (heb een dochtertje van 2). Maar het gevoel is weer onbeschrijfelijk geweldig. Kriebels, kriebels, kriebels, ik kan het wel van de daken schreeuwen.  Maar ik moet nog even wachten want we vertellen het pas na 12 weken. Alleen de ouders weten het.

Ik gun dit jullie allemaal daarom strooi ik even heel veel ********** ************** ***** *************************** ************** ********** ************ ****************** **************
************* *************** ************** ************* *********** ************** *******************
******** *************** *************** ************** *********** ************ *********** **************
********* *********** ************************** **************** **************** ********** ***********
 Hopelijk doet het wat met jullie.

Veel klus plezier en groetjes Annika

Geniet lekker van je zwangerschap en ik hoop dat alles goed gaat. Intussen spring ik me suf er zijn veel glitters in de lucht en ik hoop ze deze ronde te vangen.

Liefs Linda

Hoi annika,

GEFELICITEERD!!!!!
En wat goed dat je je mond kunt houden tot 12 weken, ik ben nu 1 week over tijd (maar al 2 keer negatief getest), en vind dat al moeilijk om het niet te vertellen....

sasja

Hoi Annika,

Gefeliciteerd!!

Geniet er maar lekker van!!!!Ik SPRING naar de glitters!!!

Liefs,Swinnie

Hoi Anika,

Proficiat hoor met je prille zwangerschap!!
Geniet er maar lekker van het wondertje!!!
En succes verders!!!

Liefs Sandy 9wk

Oeh jah glitters SPRING SPRING SPRING.

Wie weet helpen deze glitters me zwanger worden deze maand.

Geniet er maar lekker van, ik hoop je snel gezelschap te houden.

Liefs,
Jasmijn

Heey meis!! Gefeliciteerd!!! Geniet er volop van!!!
Ik pik wat glitters van je mee.. En ik wil het ook
met 12 wkn pas vertellen als het zo ver is..
Wel volhouden he!!!!!!!!  Veel geniet plezier!!!!

Liefs ikk!!!

Terug
Bovenaan